IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 Dayum cars (Ganzenopdracht +open)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptydo maa 26, 2015 7:29 pm

De regen liep langs haar voorhoofd over haar neus tot daar een druppel aan hing en viel. Duizenden regendruppels vielen naar beneden en het was al de hele dag niet gestopt met regenen. Bruine poten stapten verder langs het Thunderpath. Plasjes water spatte daardoor op en de witte buik was inmiddels vies en nat van het regenwater.
Spottedpelt liep gewoon stug door. Ze was toch al drijfnat dus erger kon het niet worden. Ze had besloten een soort van patrouille te lopen. In haar eentje. Niet erg logisch nee, maar ze ging sowieso al niet mee met de andere patrouilles en ze had geen zin om in haar denk te blijven liggen. Iets waar ze nu al spijt van had. Het ging waarschijnlijk eeuwen duren voor haar vacht weer droog was, en de warme den was veel aantrekkelijker geweest dan buiten. Wat deed ze hier ook alweer? Ze had nu werkelijk geen idee meer waarom ze nog buiten liep.

Haar poten droegen Spottedpelt al weer terug naar huis terwijl ze haar weg langs het Thunderpath nog nam, terug naar het kamp. Op dat moment kwam een groot breed monster aanrijden. Spottedpelt bleef gewoon doorlopen, haar blik gericht op de grond waardoor ze het gevaarte niet zag aanrijden. Op het laatste moment, toen het al te laat was, zag ze het monster op haar afkomen. Geschrokken wilde ze nog aan de kant springen, maar ze was zo geschrokken dat ze bleef staan. Gelukkig stond ze niet op het Thunderpath zelf. Niet zo gelukkig was dat een volle plas met vies water over haar heen kwam. Proestend spuugde ze het vieze water uit. Fijn, tuurlijk, dat kon er ook nog wel bij. Zuchtend keek ze naar de richting vanwaar het kamp was. Het was nog wel een flink stukje lopen. En met tegenzin liep ze maar weer verder, zonder er bewust van te zijn dat iemand elke beweging volgde...

(open)
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 151

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptyza maa 28, 2015 9:56 pm

Rustig staarde de American pit bull terrier reu naar de straat, waar auto's met een reusachtige snelheid overheen raasden. De reu wist dat hij zich in een gebied bevond, waar honden het totaal niet okay vonden als er een 'buitenstaander' was. Maar ja, zoiets boeide hem dus vrij weinig, dus hij bevond zich er gewoon, extreem rustig, met een ijskoude blik in zijn bruine ogen. In zijn houding zat duidelijk dominantie, zelfvoldaanheid. Wonden bedekten nog altijd zijn lichaam, maar de grote wond op zijn borst was inmiddels wel dicht gegroeid. Hij bleef dan ook zeer rustig zitten toen er een reusachtige auto voorbij raasde. Vele honden zouden ietwat geschrokken naar achteren springen, maar hij wist dat er vrij weinig gebeurde, behalve als de auto ineens van de baan afweek, maar dat gebeurde bijna nooit. Ineens zag de reu een teef, een die hij kende. Een die een vreemde, maar interessante indruk op het achtergelaten had. Hij zag hoe ze vast genageld stond aan de grond, toen er een auto aan kwam razen, om vervolgens een reusachtige plas verzuurd water over haar mooie, lange vacht te krijgen. Hij fronste kort, zijn gezicht vertrok eventjes, maar toch lukte het hem om niet in de lach te schieten. Ook maar net.
Ze leek er niet bepaald blij mee te zijn geweest. Maar Keegan besloot haar dag op te vrolijken - voor haar waarschijnlijk te verpesten, door eventjes gedag te zeggen. Met grote passen liep hij naar haar toe, waarna hij vlak achter haar stopte. "Besloten een bad te nemen?" blafte hij, gespeeld serieus, Hij moest even slikken, hij had bijna drie dagen niet gesproken, maar toch kon je dat amper horen. Hij had weleens bijna een maand niet gesproken, dat was moeizamer. Nog altijd rolde zijn ruwe, charmante stem zonder moeite uit zijn mond. Hij versnelde zijn pas eventjes, zodat hij vlak naast haar liep. "Lang geleden," merkte hij ietwat sarcastisch op, maar met een grijns. Zijn ogen scanden haar vacht even, proberend niet te lachen. En nog altijd lukte het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptyzo maa 29, 2015 3:33 pm

Achter haar hoorde ze pootstappen. Fijn... Vlug en geïrriteerd keek ze om, maar toen zag ze de grote American Pit bull staan. Even vergat ze adem te halen terwijl ze hem aankeek. Geweldig. Wat deed dat hier. Waarschijnlijk was hij gewoon stiekem een stalker die haar achtervolgde om haar leven te verzieken. Spottedpelt kon zelf ook wel zien dat hij het best amusant vond om haar zo te zien. "Besloten een bad te nemen?" Vroeg hij vrij serieus. Stiekem wil hij in lachen uitbarsten. Dat zou ze zelf namelijk allang gedaan hebben. ''Soort van...'' Zei ze mompelend, hem nog steeds niet aankijkend. Dat was gewoon iets wat ze vertikte. Sinds de laatste keer had ze door dat dat erg dom was, Keegan aankijken.
"Lang geleden," Merkte hij toen sarcastisch. ''Zeker, maar ik had verwacht dat het wat langer zou duren.'' Het was eruit voor de Shepherd er erg in had. Ach, Keegan kon het vast wel hebben. Al had ze geen idee tot waar hij toe in staat was en wat hij kon hebben en wat niet. Wat wist ze nou eigenlijk wel van hem? Niks, nada, noppes. Het liefst rende ze keihard weg, maar ergens wilde ze ook blijven. Hem eens echt leren kennen. Maar ze wist dat als ze hier zou blijven en hij ook maar iets te dichtbij kwam, dat haar poten haar niet meer konden ondersteunen. Toch had ze geen keus. Ze moest blijven staan. Ze kon niet wegrennen voor haar problemen. Dan maar een poging tot een gesprek doen. ''Alles goed met je?'' Vroeg Spottedpelt neutraal. Geen emotie was nog van haar gezicht af te lezen. En ze moest dat masker maar lang genoeg op zien te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 151

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptyzo maa 29, 2015 7:30 pm

De grote American pit bull terrier keek grijnzend naar Spottedpelt. Ze zei dat ze een 'soort van' en bad nam, waardoor hij kort fronste. "Ik zou voortaan een geheel bad nemen," knipoogde hij grijnzend naar haar. Hij vond zichzelf echt grappig, af en toe. Beetje jammer dat anderen niet van zijn humor konden genieten. Hij was een super grappige, coole, knappe, geweldige, leuke, goed gespierde reu, het was echt een hele eer als je bij hem in de buurt mocht komen, als je hem als gezelschap had, betekende dat zeker wel dat je wel een beetje okay was - lang niet zo okay als hem, maar dat was weer een heel ander verhaal, en hun had nu een soort van zijn slachtoffer gevonden, om zijn leuke humor uit te oefenen. Ja, Spottedpelt was niet van hem af, echt nog lang niet.
''Zeker, maar ik had verwacht dat het wat langer zou duren.'' sprak de teef toen. Keegan grijnsde lichtjes. "Well, nu ben ik hier, ik dacht dat je mijn gezelschap wel heel leuk zou vinden," respondeerde de zwarte pitbull kalm. Zijn ogen scanden nog voor de laatste keer de teef. "Dus ik ben hier, weggaan zal ik niet, niet zoals jij deed. Was wel een beetje grof, midden in een gesprek wegrennen. Ik heb het gebied nog grondig onderzocht, maar er waren geen monsters hoor," sprak hij liefjes. Hij probeerde haar ogen op te zoeken, voor oogcontact - want in zijn ogen kijken deed je hart wel een tikje sneller laten slaan (oh god, ik heb echt veel te veel plezier met deze post), maar ze leek niet te reageren. Het was ook lastig, om naar zo een geweldig knappe hond te kijken.
''Alles goed met je?'' vroeg Spottedpelt hem toen. De reu knikte langzaam, rustig. "Alles gaat zoals het gaan moet, zeg ik maar," vertelde Keegan toen. Zijn bruine ogen waren alweer naar het pad voor hem gericht, aangezien het een hopeloze poging leek om haar goed aan te kijken. "En, hoe gaat het met jou en je clandingen en alles?" vroeg hij toen maar, om geïnteresseerd te lijken. Hij was een klein beetje geïnteresseerd hoor, een klein beetje. Maar haar nerveus maken, was veel leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptyzo maa 29, 2015 8:06 pm


Houdt het masker op, houdt het masker op, is hetgeen was zich telkens in haar hoofd herhaalde. Dit ging haar niet lukken, dit was niks voor haar. Ze vond het lastig om hard te blijven. "Well, nu ben ik hier, ik dacht dat je mijn gezelschap wel heel leuk zou vinden," Ging de reu vrolijk verder. ''Kan niet beter.'' Zei Spottedpelt knarsetandend. Tja, als hij de grapjas ging uithalen, kon ze zelf ook wel doen alsof ze dit geweldig vond. "Dus ik ben hier, weggaan zal ik niet, niet zoals jij deed. Was wel een beetje grof, midden in een gesprek wegrennen. Ik heb het gebied nog grondig onderzocht, maar er waren geen monsters hoor," Op jouw na dan, dacht ze er achteraan, al hield ze braafjes haar mond. ''Ik vond dat ons gesprek was afgelopen, dus ging ik maar weg. Had niet verwacht dat je het als grof zou opvatten.'' Sprak ze kalm terwijl ze de neiging kreeg om Keegan aan te kijken. Het was beleefd om andere aan te kijken tijdens een gesprek en zo was ze zelf ook opgevoed. Alleen uitgerekend nu kon ze dan niet gebruiken. "Alles gaat zoals het gaan moet, zeg ik maar," Had de American pit bull terriër geantwoord op haar vraag. Oftewel, alles liep bij hem volgens plan. Dat is was hij eerder formuleerde. "En, hoe gaat het met jou en je clandingen en alles?" Vroeg de reu toen aan Spottedpelt. Fijn dat hij mee ging met het slechte onderwerp van dit slechte gesprek. En dat was dus niet sarcastisch bedoeld. ''Loopt zoals gepland.'' Antwoordde Spotted. Dit keer kon ze het niet laten hem recht in zijn ogen aan te kijken. Het moest gewoon lukken en kunnen. Geen idee waar die zelfverzekerdheid vandaan kwam, maar het liet haar recht in de ogen van Keegan kijken. Haar ogen stonden ietwat uitdagend. Ook had ze geen idee waar dat ineens vandaan kwam. Had ze last van stemmingswisselingen ofzo? Anyway, het was haar gelukt om de knappe reu aan te kijken en niet weg te smelten. Zie je, ze moest gewoon niet zo snel opgeven en hem laten zien dat hij toch niet zo intimiderend was als hij dacht. Oké, dat was hij eigenlijk wel. Bijtend op haar wang bleef ze hem aankijken. Volhouden, volhouden, weer iets wat zich in haar hoofd herhaalde. ''Verder nog wat interessants te melden? Anders ga ik maar weer eens om mezelf op te kunnen frissen.'' Niet echt hoe je een gesprek moest voeren, maar ze wist dat er anders een totaal onzinnig gesprek kwam of dat hij haar zal gaan intimideren.

OOC: zodra ik alles had gelezen moest ik gewoon reageren x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 151

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptyma apr 06, 2015 9:27 pm

Ze zei dat het niet beter kon, wat de reu natuurlijk wist. "Weet ik," sprak hij daarom ook, grijzend. "Ik snap je dan ook volkomen. Wie wilt er nou geen romantische wandeling maken met zo een knappe reu?" knipoogde hij charmant, met een even charmante glimlach op zijn lippen. De reu maakte brede passen, waarbij zijn spierbundels soepel onder zijn zwarte vacht rimpelden. Hij vond zichzelf echt zo leuk soms. Hij wist nu al haar zwakke plek, wat alles nog leuker maakte. ''Ik vond dat ons gesprek was afgelopen, dus ging ik maar weg. Had niet verwacht dat je het als grof zou opvatten.'' De reu keek haar kort aan, waarna hij oogcontact zocht en kort met zijn gespierde schouder die van haar aanraakte. "Ach meissie toch, moet ik je wat maniertjes bijbrengen? Want een gesprek eindigt toch echt niet bij wat oogcontact, maar bij het woordje 'doei'" sprak hij toen met een brede grijns. Hij maakte wat minder afstand tussen de twee, ging vlak naast haar lopen, zodat hij haar lichtjes raakte bij iedere beweging. Hij kon haar ademhaling al voelen. Nu wachten op het moment dat ze weer nerveus werd.
'Loopt zoals gepland.'' sprak de Australian shepherd nadat hij vroeg hoe het ging met de clan en al die andere shitjes. Ineens besloot ze toch maar oogcontact te maken, een uitdagende blik hing in haar ogen. Hij keek kalm terug, kijkend in de prachtige ogen van de teef. Hij kon dit nog wel even volhouden, maar hij wilde weten hoelang zij dat kon. Hij zette een stap richting haar, hopend dat hij zo iets intimiderender leek. ''Verder nog wat interessants te melden? Anders ga ik maar weer eens om mezelf op te kunnen frissen.'' De reu fronste. "Heyhey, rustig meissie, ik ben er pas net," grijnsde hij liefjes. "Ik krijg langzamerhand het gevoel dat je mij helemaal niet als je gezelschap wilt, wat natuurlijk jammer zou zijn.." mompelde hij, haar strak aankijkend. Er lag een charmante glimlach op zijn lippen. Ach, sowieso wilde ze hem gewoon bij haar hebben. Iedereen wilde dat. Behalve zij die hij verwond of gedood had. Die vonden hem niet zo leuk. Beetje jammer weer.

Stormtalon » 500 » notes

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptyma apr 06, 2015 10:42 pm


Keegan had Spotted gevraagd of hij haar wat maniertjes bij moest brengen. Ze antwoordde niet en ging er verder niet op in. Het laatste wat ze wilde is dat hij haar manieren ging bijbrengen. Een brede grijns sierde de lippen van de reu em hij kwam dichter naar haar toe. Zijn schouder had die van haar geraakt en ze hapte nog net niet naar adem van de schrik. Zijn lichaam raakte die van haar bij iedere beweging en Spottedpelt slikte even. Ze ging dit echt niet lang volhouden. Of ze zou bezwijken, of keihard wegrennen. Waarschijnlijk het eerste. Vervolgens brandde de uitdaging in haar ogen en zette ze haar masker op. Ze keek Keegan aan, recht in zijn mooie ogen. Kalm keek hij terug en bleef hij haar aanstaren. Waarschijnlijk benieuwd hoe lang ze het zou volhouden. Nou, niet lang waarschijn lijk. De pit bull terriër besloot ook nog eens om een stap in haar richting te zetten. Oké, ze wilde nu onmiddelijk wegrennen, en dat maakte ze duidelijk ook. "Heyhey, rustig meissie, ik ben er pas net," grijsnde Keegan liefjes. Ze kon hem ergens wel wurgen. Ze wist dat dit heel amusant voor hem moest zijn. "Ik krijg langzamerhand het gevoel dat je mij helemaal niet als je gezelschap wilt, wat natuurlijk jammer zou zijn.." Vervolgdr de reu weet. No shit Sherlock. Iets wat ze nog net niet hardop had gezegd. Ze gaf geen antwoordt. Ze staarde nu dwars door Keegan heen. Niet eens meer beseffend dat ze naar hem keek. Ze opende haar mond kort, maar er kwam geem geluid uit en ze sloot hem weer. Ze wist niet echt wat te zeggen. Zijn gezelschap was fijn eigenlijk. Maar het was te heftig voor haar om hem zo dicht bij haar in de buurt te hebben. Ze wilde niet als een stom blok voor hem vallem. Voor een stomme Rogue. Een knappe, dat wel. Maar zo mocht ze niet denken! Ze haarte rogues, met name deze. Hij speelde met haar gevoelens en ze ergerde zich aan hem. Aan zijn ego en slechte versierpogingen. Al vind ze ze stiekem best wel goed. Ze dacht na, aarzelend over wat ze moest antwoordden. Inmiddels was haar blik weer naar de grond gericht. "Er bestaat ook zoiets als teveel gezelschap, ondanks dat je in je eentje bent," Zei ze mompelend. "Ik heb geen problemen met je gezelschap, maar het mag wat minder." Zei Spottedpelt. Geen idee of dit nou eigenlijk hetgeen was wat ze wilde zeggen. Maar het klopte wel. Alleen was het oetwat vreemd geformuleerd. Ach, ze kon er nu niks meer aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 151

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptydi apr 07, 2015 12:59 pm

Ze bleef opvallend stil, wat hem liet grijnzen. Ze was echt nerveus geworden, zoals hij dat wilde. Met haar kon je totaal niet ver gaat. Wat schattig. Hij wist dat hij het langer kon volhouden dan haar, aangezien hij het 'nerveuze' gevoel niet bezat. Hij kon prima met teven omgaat. En, het gevoel dat hij had voor Ebony, zou hij nooit meer terug krijgen. Dacht hij tenminste. Dat gevoel had hij nu in elk geval niet. En ook toen hij dat gevoel had was hij niet nerveus. Hij was zeer blij op dat moment. Hij was vrolijk. Nu was hij gewoon een klootzak, een die genoot van andermans problemen. En zij liet haar gevoelens zo goed zien, dat het gewoon nog leuker was. Eigenlijk was hij echt een klootzak, maar ach. Je moest de lievertjes op deze wereld hebben, de neutrale en de klootzakken. Anders werd het zo saai, right? De reu keek daarom ook uitdagend naar de teef, waarna hij wat afstand nam. "Sprakeloos meissie?" grijnsde hij. Hij had al weleens gehoord dat hij intimiderend leek en dat zijn ruwe en lage stem dit niet beter maakte, maar je kon nog het Portugese accent horen, wat dit iets minder heftig maakte. Tenminste, dat vond hij. Wat anderen daar precies van vonden, wist hij niet. Boeide hem niet. "As mulheres são, por vezes, cansativas," mompelde hij zachtjes, grijnzend. Ja, af en toe konden ze wat vermoeiend zijn. Hij paste dan ook niet op met wat hij zei, als het goed was kon de Australian shepherd geen Portugees. Zowel, ja ach. Dat was dan zeer jammer.
"Er bestaat ook zoiets als teveel gezelschap, ondanks dat je in je eentje bent," Keegan fronste toen ze dat zei. "Well, je bent nu niet alleen dus dat probleem heb je niet," wist hij te zeggen, al was dit niet echt gepast op het moment. Hij maakte van een serieus wordend moment weer iets belachelijks, omdat hij anders niet wist wat hij weer moest zeggen. "Ik heb geen problemen met je gezelschap, maar het mag wat minder." Dit liet de reu kort lachen. "Meissie, wil je dat ik nog minder geef? Dan zal het wel een saaie boel worden zeg, en buiten dat, dat kan ik niet eens in de buurt van knappe teven. Dan gebeurt er iets en gebeurt dat automatisch," grijnsde hij charmant. Yes. Die was goed. Dit was een subtiele flirt actie. Hij was echt leuk.

Spottedpelt <'3 » 403 » notes

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptydi apr 07, 2015 5:26 pm

Blijkbaar dacht Keegan dat ze sprakeloos was toen ze een tijd geen antwoordt had gegeven. Ach, mannen hadden ook nooit geduld. Vervolgens zei hij iets in zijn eigen taal, mompelend terwijl hij grijnsde. Spottedpelt negeerde het volledig. Het was vast een of andere flirtactie of iets wat haar belachelijk maakte ofzo. Ze wilde het eigenlijk niet eens weten. Waarschijnlijk kreeg ze dan nog meer neigingen om hem te wurgen. Nadat Spottedpelt eindelijk antwoordt had gegeven, vatte de reu het natuurlijk weer anders op. "Well, je bent nu niet alleen dus dat probleem heb je niet," Een zucht ontsnapte uit haar mond bij zijn antwoordt. Toen ze haar zinnen vervolgde lachte Keegan kort. "Meissie, wil je dat ik nog minder geef? Dan zal het wel een saaie boel worden zeg, en buiten dat, dat kan ik niet eens in de buurt van knappe teven. Dan gebeurt er iets en gebeurt dat automatisch," Gaf hij als antwoordt. Spottedpelt wist dat hij gelijk had, maar het kon vast ook een gezellige boel worden zonder dat hij haar intimideerde. Zijn gedrag begon haar nu eerder te ergeren. Wat als de clan zijn geur rook, iedere keer als ze terugkwam. Zijn aanraking was voldoende om zijn geur om haar heen te laten hangen. Haar clan zou denken dat ze iets met een rogue had. Argh, wat een verschrikkelijke gedachte! Ze haatte ze, en dat moest ze zichzelf voorhouden! Alleen Keegan zorgde ervoor dat ze dat telkens vergat. Hetgeen wat ze keer op keer bij zichzelf in haar hoofd had gestampt. Ergens vond ze zijn spelletjes leuk. Alleen degene waarmee hij speelde maakte het er minder op. Wat klinkt dat fout xD Ze keek even op toen hij had gezegd knappe teven. Het was wel duidelijk hoe hij haar had genoemd. Dit keer was het alleen wat subtieler. Ze voelde het rood naar haar wangen stijgen. Alleen haar vacht zorgde ervoor dat Keegan het niet kon zien. Weer vond er een stilte plaats. Ze kon gewoon niet antwoorden. Ze ging normaal gesproken op andermans flirtpogingen in, maar de Pitbull terriër was anders. Hij had iets wat ervoor zorgde dat ze adem vergat te halen. Maar ze vond hem niet leuk. Tenminste, die gevoelens had ze niet, toch? Ze werd alleen nerveus van grote, versierende, intimiderende reuen. Ook wel Keegan genoemd. ''Bedankt, voor je compliment. Denk ik,'' Antwoordde Spottedpelt maar na de korte stilte die er weer was gevallen. Keegan wist precies waar hij haar hebben moest en wat haar zwakke punten waren. Stom, stom, stom. Ze wilde hier weg, haar vacht schoonlikken of desnoods in een beekje schoonmaken. Maar als ze dat ging zeggen, ging hij waarschijnlijk zeggen dat hij daarbij kon helpen. Ugh, nee.
Sprakeloos was ze, bleef ze staan. De stilte nog even wat langer laten durend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 151

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptywo apr 08, 2015 5:56 pm

Keegan zuchtte inwendig. Ze was echt veel te stil. Had hij haar gewoon sprakeloos gemaakt of zo? Want hij wist nu ook niet meer goed wat te doen. Om nou zo heel awkward naar elkaar te staren was weer zo oninteressant. Dan zou hij wat amusement gaan zoeken ergens anders, want op die momenten wist hij niet goed wat te doen. Hij moest dus gewoon even een opmerking maken. “Stem verloren meissie?” sprak hij rustig, eigenlijk klonk zijn vraag amper als een vraag. Het was gewoon een opmerking, omdat hij niet goed wist wat hij moest doen. Het was niet zo leuk als honden stil waren, ze moesten geïrriteerd reageren of er tegenin gaan of zo. Een leuke reactie. Geen negeersessie. Dat is zo niet leuk. Hij keek haar kort aan. Ze leek zo verschrikkelijk nerveus. Rustig staarde hij haar aan. “Zullen we anders naar een rivier gaan of zo? Dan kan je dat water van die auto van je af wassen,” stelde hij rustig voor, haar kalm aankijkend. Want dadelijk ging ze stinken en zo en dat was echt een heel stuk minder leuk. Dan zou echt voor altijd afstand van der houden. Ieuwl. Stinkende teven. Nope. Dus hij hoopte dat ze mee zou gaan, anders ging hij er super snel vandoor.
Toen ze hem bedankte voor zijn compliment, haalde hij kort zijn schouders op. ”Je weet het, als je knap bent moet je complimenten krijgen,” sprak hij rustig, haar aankijkend. Well, hij kon er nog wel een heel leuk geweldig verhaal omheen draaien, maar dit waren gewoon de woorden die hij nodig vond. “En vrij weinig zal dat veranderen, of je het nou wilt of niet,” knipoogde hij toen naar haar, waarna hij haar een korte aanraking tegen haar schouder gaf met zijn neus. “Gaan we nog naar die rivier of niet? Anders ga ik er nu vandoor want..” sprak hij. Hij had bijna hardop gezegd ‘het duurt niet lang voor die vacht van je stinkt’ maar dat deed hij wijselijk niet. ”Naja dan ga ik zelf wel,” sprak hij zichzelf er snel uit, fronsend. Oeps.

Spottedpelt <'3 » 360 » notes

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptywo apr 08, 2015 7:14 pm

Niks kwam nog uit haar mond. Ze had niks te zeggen. Ze wist het gewoon niet meer. Ze ging echt knockie als hij haar telkens bleef aanraken en bleef grijnzen. Rustig bleef Keegan Spotted aanstaren. “Zullen we anders naar een rivier gaan of zo? Dan kan je dat water van die auto van je af wassen,” Stelde hij voor. Haar hele lichaam schreeuwde dat dit het moment was om weg te rennen. Smoes verzinnen, doei roepen, en terug naar the camp rennen. Hoppa, done. Maar zo nodig moesten haar hersenen haar toejuichen om ja te zeggen. God wat een tweestrijd tussen haar lichaamsdelen en organen. Fijn dit. ''Ja, slim plan.'' Antwoordde ze alleen. ”Je weet het, als je knap bent moet je complimenten krijgen,” Reageerde hij nog op haar bedankje. Tuurlijk, er moest gelijk weer een flirtpoging achteraan. Of een compliment. Ach, wist zij veel wat het bij hem was. “En vrij weinig zal dat veranderen, of je het nou wilt of niet,” Knipoogde hij er nog achteraan. Het liefst rolde Spottedpelt nu met haar ogen, of zuchtte ze geërgerd. Maar dat was niet beleefd ofcourse... Vervolgens kon een aanraking met zijn neus op haar schouder er ook nog wel bij. Ze hapte naar adem, een tinteling ging door haar heen. Wat had die reu waardoor ze zich zo goed voelde maar ook weer geïrriteerd. Dat tweede kwam waarschijnlijk omdat ze het eerste niet toeliet. Het eerste was gewoon een raadsel. “Gaan we nog naar die rivier of niet? Anders ga ik er nu vandoor want..” Maar de reu maakte zijn zin niet af. Vragend en uitdagend keek Spotted hem aan. Benieuwd naar welke opmerking hij ging maken. ”Naja dan ga ik zelf wel,” Zei hij er achteraan. Spottedpelt knikte alleen. ''Nee, ik ga wel mee. Gezellig...'' Waarom ze dat laatste er achteraan zei weet ze eigenlijk ook niet. Maar ze wilde niet dat hij zich afgewezen voelde. Al had ze bij de eerste ontmoeting al duidelijk gemaakt dat ze hem niet mocht. Maar dat was VOORDAT hij zo dicht bij haar kwam. Het liefst had ze toen haar neus tegen hem aangedrukt, maar dat kan niet. Niet bij een eerste ontmoeting. Nu niet, nooit niet. Ze wilde hem niet, maar ze wilde niet dat hij zich afgewezen voelde. Ze wilde niet ruzie met iemand zoals hij. Dus liep ze braafjes achter hem aan richting een riviertje. Eenmaal bij het riviertje aangekomen liep ze er voorzichtig in. Het koude water voelde wat onwennig aan haar poten, maar toch zette ze nog een paar stappen er verder in. Inmiddels Keegan even negerend. Ze zat eigenlijk gewoon te wachten op een actie van hem terwijl ze ondertussen het vieze water van zich af probeerde te spoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 151

Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Emptyma apr 13, 2015 7:32 pm

Opnieuw voelde Keegan hoe Spottedpelt zich aanspande toen hij haar ook maar aanraakte. Hij zuchtte inwendig en zette een stap naar achteren, haar aankijkend. Ze zei dat het ‘gezellig’ zou zijn als ze zouden gaan. ”Well, laten we maar gewoon gaan,” mompelde hij daarna, waarna hij zich omdraaide en richting het water liep, wat in de buurt van de straat was. Hij keek niet eens achterom, maar bleef gewoon lopen. Toen hij eenmaal aangekomen was, keek hij om. ”Vanaf hier red je het wel toch? Ik moet terug naar mijn thuis,” sprak hij, kijkend naar de ondergaande zon. Hij glimlachte nog kort. ”Tot ziens, ik kan niet wachten tot ik je weer zie,” grijnsde hij, waarna hij richting het Rogue territory begon te lopen, om vanaf daar naar de stad te gaan. Wauw. Nog altijd was hij van de mening, vrouwen waren lastig te begrijpen.

- Sorry inspi voor dit topic werd na het laatste topic zwaar laag XD
Nieuw topic~!

Spottedpelt » x » notes

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dayum cars (Ganzenopdracht +open)   Dayum cars (Ganzenopdracht +open) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dayum cars (Ganzenopdracht +open)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ganzenopdracht
» Well okay then [OPEN]
» benvenuto? [Open]
» Who will save you now |Open
» To much happiness (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Other's territory :: Boundaries-
Ga naar: