IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 Aah, a perfect day. {open}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Brokenfur

Brokenfur


Reu
Aantal berichten : 26

Dog info
Leeftijd: 60 moons {5 years, 9 lives}
Ras: Labrador Retriever
Partner: I broke in my adventure to capture you...

Aah, a perfect day. {open} Empty
BerichtOnderwerp: Aah, a perfect day. {open}   Aah, a perfect day. {open} Emptywo apr 09, 2014 8:03 pm

Langzaam liep de bruine labrador uit zijn hol. Hij had prachtig geslapen vannacht, wat meestal betekende dat de volgende dag een goede dag zou zijn. Hij verwachtte dan ook niet al te veel problemen. Langzaam stapte Brokenstar op zijn favoriete plaatsje af; een struikje dat beschutting bood tegen de eeuwige wind, met een goed uitzicht op de campingang. Maar vandaag zat er al iemand anders bij. Een beetje vragend liep hij op de hond af en blafte vriendelijk: "Hallo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Medicine dog apprentice
Spottedpaw


Reu
Aantal berichten : 190

Dog info
Leeftijd: 13moons
Ras: Labsky
Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one

Aah, a perfect day. {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aah, a perfect day. {open}   Aah, a perfect day. {open} Emptyvr maa 06, 2015 10:56 pm

Spottedpaw richtte direct zijn kopje op toen zijn leader voor hem verscheen. Hij had al een tijdje gewacht op dit moment. Het gevoel in hem zei hem gewoon dat het tijd was. Hij moest en zou vanavond naar Highstones gaan, met of zonder iemand anders. "Brokenstar," zei hij met een knikje naar de leader. "Ik wilde je vertellen dat ik vanavond naar Highstones wil vertrekken." kefte hij kort en richtte zijn blik vol zelfvertrouwen op de Labrador. Hij had er lang over nagedacht, te lang aangezien de clan het een tijdje zonder Medicine dog had moeten doen. Dit was misschien wel het beste moment, wie weet wat er nog zou kunnen gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aah, a perfect day. {open}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Well okay then [OPEN]
» Who will save you now |Open
» To much happiness (open)
» » Let it drift away (open)
» benvenuto? [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Windclan's territory :: Windclan's camp-
Ga naar: