De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates
Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!
Dog info Leeftijd: 36 moons Ras: Border collie Partner: Love isn't blind, it's retarded
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 2:08 pm
Welcome back haha! c:
Ja ik vind de storyline ook vet leuk. Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan c: Briar zal ieder geval enthousiast mee ruzieën hehe.
Spottedpelt
Aantal berichten : 117
Dog info Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ Ras: Australian Shepherd Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 5:53 pm
De nieuwe storyline is inderdaad erg leuk! c:
Spottedpaw Medicine dog apprentice
Aantal berichten : 190
Dog info Leeftijd: 13moons Ras: Labsky Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 5:55 pm
Ghehe >D
Poisonpaw
Aantal berichten : 24
Dog info Leeftijd: » 8 moons Ras: » Doberman Pinscher Partner: » We belong with the living dead of the night
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 7:39 pm
Iemand topic met Poison? De nieuwe verhaallijn is echt leuk trouwens c:
Argo
Aantal berichten : 39
Dog info Leeftijd: 30 moons Ras: Akita Inu Partner: Sparks will fly, they ignite our bones
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 7:43 pm
@hierboven, ik wil wel ;3 met wie: Spotted of Argo?
Poisonpaw
Dog info Leeftijd: » 8 moons Ras: » Doberman Pinscher Partner: » We belong with the living dead of the night
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 7:47 pm
Maakt niet uit, wie het beste post voor je op het moment c: & Wil jij openen? Anders open ik pas maandag xd
Argo
Dog info Leeftijd: 30 moons Ras: Akita Inu Partner: Sparks will fly, they ignite our bones
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 7:48 pm
Ja is goed hoor ;3 Ik post wel met Argo, eindelijk eens een topicje met hem en ben te lui om te switchen x)
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 8:12 pm
Woop, moest deze 'schat' aanmaken aangezien ik echt weet wat ik met hem wil doen and stuff~ c: zo meteen is beginnen met een voorstel topic
Argo
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 8:19 pm
Hoe heet je als ik vragen mag? ;3
EDIT: nvm, ik zie al in aanmeldingstopic but indd nice ava c;
Laatst aangepast door Argo op zo maa 01, 2015 8:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Poisonpaw
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 8:25 pm
Heey! Gave avatar c: - Zo maar eens postenn ~ !
Briarshine
Aantal berichten : 36
Dog info Leeftijd: 36 moons Ras: Border collie Partner: Love isn't blind, it's retarded
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 8:37 pm
Heey! Kijk je ook Arrow en heb je Slades naam daarvan? Want Slade is echt mijn favoriete personage ;D
Slade
Aantal berichten : 13
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 8:39 pm
Haha thanks xD & moet zo meteen nog even naam dingetje invullen, was dat vergeten x3 Renske Jupsjups, Slade is gewoon geweldig 8D was aan het twijfelen tussen dit en Vertigo (cuz Count Vertigo is cute <3)
Briarshine
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 8:40 pm
Yes! Slade needs more love <3
Slade
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 8:43 pm
*Gooit liefde* hij is echt zo'n geweldig personage, was al van van hem toen 'ie pas in beeld kwam *zijn accent* <3
Argo
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 8:45 pm
Slade is echt precies het tegenovergestelde van Argo x'D Vond ik even leuk.. ;p
Keegan
Aantal berichten : 151
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 8:47 pm
Zijn voorsteltopic is interessant :'D Arrow is btw inderdaad een geweldige serie.
Briarshine
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 9:10 pm
Slade schreef:
*Gooit liefde* hij is echt zo'n geweldig personage, was al van van hem toen 'ie pas in beeld kwam *zijn accent* <3
Agreed, dat had ik ook. Ik was ook super blij dat hij niet dood was, ik dacht echt even dat ik mijn maatje was verloren :')
Slade
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 9:21 pm
Chrissy Haha, had ineens inspiratie Same, want al mijn favo's zijn ondertussen al dood xD
Poisonpaw
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 9:31 pm
Altijd fijn om inspiratie te hebben haha.
Slade
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 10:21 pm
Haha ja, moet maar eens een topicje met deze kerel maken, gaat zeer gezellig worden voor anderen xD
Dauntstar Leader
Aantal berichten : 93
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! ma maa 02, 2015 8:32 am
Vannacht echt de longen uit mn lijf gehoest, dus nu maar even thuisblijven.. Eerste dag na de vakantie, gaat lekker Dieuw -,-
Wolfpup
Aantal berichten : 16
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! ma maa 02, 2015 9:43 am
Awhh beterschap! Ik had afgelopen weekend steeds koorts x.x Iedereen is ziek bij ons thuis x3
EDIT: WHEEEEEEE de laptop doet het weer!!!! Iemand een topicje?
Stonepup Admin
Aantal berichten : 95
Dog info Leeftijd: 1 Moon Ras: Husky Partner: I am a rock, I am an island
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! ma maa 02, 2015 4:07 pm
Wolf is soo cute <'3
Wolfpup
Aantal berichten : 16
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! ma maa 02, 2015 4:09 pm
Awh thanx ^-^ Hij moet nog even een evil reputatie krijgen hehe, anders klopt zijn karakter niet x3
Sky's ava is echt te lief o3o
Poisonpaw
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! ma maa 02, 2015 5:19 pm