De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates
Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za feb 28, 2015 6:31 pm
Wat vind jij leuk? Ik zou dus graag een Doberman, een Dogo argentino, een stafford of een duitse dog willen c: Welke rassen zou jij leuk vinden?
Spottedpelt
Aantal berichten : 117
Dog info Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ Ras: Australian Shepherd Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za feb 28, 2015 6:36 pm
*ondanks dat de keuze niet aan haar is antwoordt ze toch heel stiekempjes* Doberman *sneakt weer weg*
EDIT: actually, twijfel ik dus tussen een Doberman en een flatcoated retriever of een misschien toch een bullmastiff....
Spottedpaw Medicine dog apprentice
Aantal berichten : 190
Dog info Leeftijd: 13moons Ras: Labsky Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za feb 28, 2015 6:39 pm
Stafford/Dogo of Doberman omdat ze gewoon zo machtig tonen. Iene miene mutte...
EDIT: Doberman oogt geweldig machtig. >D Kleine voorkeur (a)
Appleshade Starclan
Aantal berichten : 98
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za feb 28, 2015 6:43 pm
Hahaha. Alleen ist probleem bij dobermans, je vind bijna alleen foto's van ze gecoupeerd. Normaal hebben ze namelijk flaporen xD Ik pm je wel even c:
Spottedpelt
Dog info Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ Ras: Australian Shepherd Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za feb 28, 2015 6:46 pm
Hmm, ik denk dan nog ff na, nu ga ik eerst eten >3 Be right back! ^.^
Poisonpaw
Aantal berichten : 24
Dog info Leeftijd: » 8 moons Ras: » Doberman Pinscher Partner: » We belong with the living dead of the night
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za feb 28, 2015 8:09 pm
Zo. Poison heeft een ava en een os. Ik ga nu aan haar voorsteltopic beginnen :'D
Blackpaw
Aantal berichten : 18
Dog info Leeftijd: 8moons Ras: Doberman Pinscher Partner: ✘
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za feb 28, 2015 8:33 pm
Ik was zeer goed bezig met Black's introductie topic, toen plots al de tekst van der innerlijk weg was.
Poisonpaw
Dog info Leeftijd: » 8 moons Ras: » Doberman Pinscher Partner: » We belong with the living dead of the night
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za feb 28, 2015 9:18 pm
Ahww :c Ik ben ook bezig met een voorsteltopic c:
Briarshine
Aantal berichten : 36
Dog info Leeftijd: 36 moons Ras: Border collie Partner: Love isn't blind, it's retarded
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 12:35 am
Ik wil heel graag eigenlijk nog een beagle omdat ze super awesome zijn
Poisonpaw
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 12:44 am
Beagles zijn leuk ja c:
Wolfpup
Aantal berichten : 16
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 9:22 am
Heyy!
Ik ben echt verliefd op Briars ava x3 Hopelijk is onze laptop snel gemaakt, want mobielposten lukt me nooit zo goed :/
Spottedpelt
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 10:21 am
Goeiemorgen ^•^
Poisonpaw
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 10:33 am
Goedemorgen ~ !
Absentstar Leader
Aantal berichten : 76
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 11:55 am
Morning, ik moet iets met dit mormel doen om dr actief te maken :3
Tigerheart
Aantal berichten : 10
Dog info Leeftijd: 29 Moons Ras: Husky Mix Partner:
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 12:11 pm
Hihi guys xD sorry voor lichte afwezigheid, had wedstrijd gisteren en kon dus heel de dag niet online komen want was letterlijk heel de dag weg c:
Absentstar Leader
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 12:18 pm
rl is altijd belangrijker dan t forum
Poisonpaw
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 12:40 pm
Hoe ging de wedstrijd? C:
Tigerheart
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 12:41 pm
Super! De eerste ronden ben ik eerst geworden, en dan met de mensen met de 7 snelste tijden naar de finale geweest en daar 4de geworden x3 Was btw een barrel race wedstrijd > paardrijden
Absentstar Leader
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 12:53 pm
oh nice
Poisonpaw
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 12:59 pm
Nice! c:
Dog info Leeftijd: 13moons Ras: Labsky Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 1:30 pm
Haay en byeee x'D Kmoet naar de jeugdbeweging, leiding geven. Tot vanavond. - Het filmen voor m'n eindwerk ging vandaag btw kei goed ;D
Briarshine
Aantal berichten : 36
Dog info Leeftijd: 36 moons Ras: Border collie Partner: Love isn't blind, it's retarded
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 1:31 pm
Ik ga vandaag posten! (:
Ik heb en Beagle en hij is eigenlijk super stout maar ook super lief
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 1:32 pm
Wow, er zijn 8leden tegelijk actief, dit is uniek. Hopelijk worden het er nog veel meer >D
Tigerheart
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 1:43 pm
Hm, ik moet nog steeds eens een topicje open gooien .-.
Dauntstar Leader
Aantal berichten : 93
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 01, 2015 2:02 pm
Hooi mensen! Ik ben weer in nederland, en ondertussen is hier natuurlijk wrer super veel gebeurt ;p De nieuwe vl is wel echt super vet <3 Ik weet precies al hoe Daunt gaat reageren, haha.