De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates
Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!
[Als je hond pups verwacht en dus Queen wordt, stuur dan een pm naar Rockstar]
⇨ Mentorschap
Warriors die mentor willen worden;
Code:
[size=10][b]Dog name:[/b] [b]Ik wil mentor worden?:[/b] Ja/nee [b]Ik ben al eerder mentor geweest?[/b] Ja/nee [b]Ik kan eventueel twee apprentices onder mijn hoeden nemen:[/b] Ja/nee [b]Extra:[/b][/size]
Apprentices die een mentor nodig hebben;
Code:
[b]Ik heb een mentor nodig![/b] [b]Dog name:[/b] [b]Extra:[/b]
Appleshade Starclan
Aantal berichten : 98
Onderwerp: Re: ♒ Riverclan Ceremonie Topic za feb 28, 2015 5:59 pm
Dog name: Appleshade Ik wil mentor worden?: Ja Ik ben al eerder mentor geweest? Niet in de rpg, wel in verleden. Ik kan eventueel twee apprentices onder mijn hoeden nemen: Ja Extra: x
Briarshine
Aantal berichten : 36
Dog info Leeftijd: 36 moons Ras: Border collie Partner: Love isn't blind, it's retarded
Onderwerp: Re: ♒ Riverclan Ceremonie Topic zo maa 01, 2015 12:41 am
Dog name: Briarshine Ik wil mentor worden?: Ja Ik ben al eerder mentor geweest? Nee Ik kan eventueel twee apprentices onder mijn hoeden nemen: Ja Extra: -
Ashpup
Aantal berichten : 3
Onderwerp: Re: ♒ Riverclan Ceremonie Topic ma maa 02, 2015 6:13 pm
Pups name: Ashpup Apprentice naam: Ashpaw Extra:
x
Ik heb een mentor nodig! Dog name: Ashpup-paw Extra: x
Dauntstar Leader
Aantal berichten : 93
Onderwerp: Re: ♒ Riverclan Ceremonie Topic wo maa 04, 2015 4:36 pm
Ik heb een mentor nodig! Dog name: Butterpaw Extra: -