IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 Thunderclan Ceremonie 30/3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Absentstar
Leader
Absentstar


Aantal berichten : 76

Thunderclan Ceremonie 30/3 Empty
BerichtOnderwerp: Thunderclan Ceremonie 30/3   Thunderclan Ceremonie 30/3 Emptyma maa 30, 2015 9:27 pm


absentstar
be happy for this moment, for this moment is your life

Haar massieve poten stapte op de grote rots die haar den vormde. Ze keek het kamp rond en schudde haar lichaam en likte langs haar lippen. 'Let all the dogs old enough to catch their own prey gather before me.' Klonk haar harde stem door het kamp. Het was geen schreeuwen of gillen haar stem was gewoon hard en duidelijk hoorbaar. Ze keek met haar amberkleurige ogen door het kamp en wachtte tot iedereen zich had verzameld en wilde zittend plaats nemen op de steen en viel vervolgens facefirst de halve meter naar beneden vol op dr plaat. Stom stom stom, ze moeten je serieus nemen Absent. maak je zelf nu niet het lachertje beet de boxer zichzelf toe. Zonder enige aandacht aan haar val te besteden stond ze op en zette zich voor haar den op haar bibs.

Ze zocht tussen de pups en glimlachte toen ze Wolfpup zag. 'Wolfpup kom naar voren' zei ze zacht. Ze volgde de reu met haar ogen tot hij naast haar zat 'je hebt de leeftijd van leerling bereikt en jou naam zal Wolfpaw worden. Ikzelf zal je trainen.' Ze hoopte enkel dat de nieuwe apprentice haar serieus zou kunnen nemen na deze majestueuze val van de steen. Nadat ze de Turkse herder kort bekeek gaf ze deze een knikje. 'Je eerste training start morgen bij het opkomen van de zon.' Zei ze vrolijk en keek naar de beagle apprentice 'Goldenpaw ik heb gehoord dat het niet goed verliep tussen jou en je mentor dus gaan ik je een nieuwe aanwijzen.' Ze keek naar de samojeed en kreeg een glimlach op haar gelaat bij het zien van de witte fluffyness van Swandance. 'In de hoop dat het beter klikt tussen jou en Swandance benoem ik haar jou nieuwe mentor.' Ze stond op en keek naar de honden. 'Dat was alles voor vandaag.' Zei ze het liefste zo snel weg willend na de val van de rots.

❤ thanks skye


❤ THANKS SKYE
Terug naar boven Ga naar beneden
Swandance
Deputy
Swandance


Teef
Aantal berichten : 86

Dog info
Leeftijd: » 34 moons
Ras: » Samoyed
Partner: » My love for you is a journey, starting at forever and ending at never.

Thunderclan Ceremonie 30/3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thunderclan Ceremonie 30/3   Thunderclan Ceremonie 30/3 Emptyma maa 30, 2015 9:57 pm

'let all the dogs old enough to catch their own prey gather before me.' klonk er, waardoor de teef opkeek. Ze lag rustig in de warrior den, na een lange jacht vond ze wel dat ze een beetje uitslapen verdiende. Een luide gaap verliet de bek van de jonge teef, waarna ze rustig overeind kwam. De Samojeed schudde haar dikke vacht uit en stapte naar voren, met een vrij vermoeide uitdrukking op haar gelaat, maar algauw veranderde dit in een ietwat verbaasde blik, toen ze zag hoe de boxer, die sinds een tijdje hun leader was, van de hoge steen af mieterde. Langzaam ging de wenkbrauw van de witte teef omhoog. Wat..? Maar algauw zat de leader wel zoals ze moest zitten. Nog kort verbaast keek de teef naar de leader, maar besloot vervolgens te luisteren naar wat Absentstar te zeggen had. Ze wist dat enkele apprentices nieuwe mentoren moesten. Ze herinnerde zich het moment, het moment dat zij haar eerste mentor kreeg, nog als gisteren. Het was een geweldig moment, dus ze moest altijd wel toekijken hoe de apprentices ook een zeer blije indruk maakten. Ze glimlachte kort.
Aandachtig luisterde Swandance naar Absentstar, wie vertelde hoe Wolfpup, een jonge Anatolische herder, apprentice werd van de leader. Kort zwiepte ze staart van de teef over de grond. Wow, apprentice zijn van een leader was vast geweldig voor een apprentice. Ze keek toe, hoe de twee de gebruikelijke ceremonie uitvoerden, waarna de boxer verder ging. 'goldenpaw ik heb gehoord dat het niet goed verliep tussen jou en je mentor dus gaan ik je een nieuwe aanwijzen. in de hoop dat het beter klikt tussen jou en swandance benoem ik haar jou nieuwe mentor.' Swandance keek vriendelijk en glimlachend naar de beagle apprentice, waarna ze opstond en haar neus tegen die van de reu drukte. 'dat was alles voor vandaag.' beëindigde de teef de ceremonie. "Morgen verwacht ik je bij zonsopgang bij de sandy hollow. Ik wil eens zien wat je allemaal al geleerd hebt." Ze dacht kort na. Ja dat was wat ze ging doen. Wat vechtoefeningen, jachtoefeningen en misschien nog een patrouille. "Ga je nu nog even nuttig maken, tot morgen!" vertelde de teef toen rustig, met een vriendelijke glimlach op haar gelaat, waarna ze kort knikte, als bevestiging en hierna richting de voedselhoop liep, bedenkend hoe ze haar dag ging vullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thunderclan Ceremonie 30/3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» »» Aanmeldtopic Thunderclan
» »» Leden van de Thunderclan
» »» Ceremonie topic
» Riverclan Ceremonie 05-04
» ♒ Riverclan Ceremonie Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Thunderclan's territory :: Thunderclan's camp-
Ga naar: