De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates
Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!
Dog info Leeftijd: 13moons Ras: Labsky Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo jan 25, 2015 5:34 pm
traitor >D
Absentstar Leader
Aantal berichten : 76
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo jan 25, 2015 5:36 pm
heb jij een doggie in TC dan?
mm neeeh xd wie is de traitor now
Spottedpaw Medicine dog apprentice
Aantal berichten : 190
Dog info Leeftijd: 13moons Ras: Labsky Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo jan 25, 2015 5:38 pm
We moeten gewoon allemaal nestjes maken, dan moeten mensen zich wel aanmelden x'D
Absentstar Leader
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo jan 25, 2015 5:45 pm
nou goed wie wil dr op absent xD absent gets pups
IS THAT EVEN LEGAL?
Spottedpaw Medicine dog apprentice
Aantal berichten : 190
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo jan 25, 2015 5:48 pm
Ghaha xD
Moest Absent pups krijgen, zou ik er wel één aanmaken ^^
Absentstar Leader
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! ma jan 26, 2015 9:12 pm
Kan dr overna denken. Maar dan zullen het wss wel boxerpups moeten zijn xD idk of het mag van Bunny om absent POEF zwanger te maken
Spottedpelt
Aantal berichten : 117
Dog info Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ Ras: Australian Shepherd Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! di jan 27, 2015 9:57 pm
Hmm.. Denk dat Spottedpelt misschien nog wat te jong is voor pups x) Daarnaast is ze er niet zo dol op..
EDIT: alhoewel... het kan ook een ongeluk zijn >: D
Vocalsong
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! wo jan 28, 2015 6:56 pm
Spottedpelt schreef:
Hmm.. Denk dat Spottedpelt misschien nog wat te jong is voor pups x) Daarnaast is ze er niet zo dol op..
Vocalsong heeft haar bezwangerd in haar slaap. wat
Absentstar Leader
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! wo jan 28, 2015 7:19 pm
Juul wat negeer je mij klein mormel
no jk sissy
Spottedpelt
Dog info Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ Ras: Australian Shepherd Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! wo jan 28, 2015 9:38 pm
Vocalsong schreef:
Spottedpelt schreef:
Vocalsong heeft haar bezwangerd in haar slaap. wat
O.o Oeeeehhh... Als Spottedpelt dan iemand gaat haten... x)
Maar... 't zou wel kunnen. Niet dat Vocal haar zwanger maakt in haar slaap, en het hoeft niet zozeer Vocalsong te zijn (denk btw dat Vocal misschien wat te oud is, al kan ik Spottedpelt nog makkelijk ouder maken), maar ik zou haar wel zwanger kunnen laten maken c: Heb ik trouwens nog nooit gedaan, m'n karakter zwanger laten maken, dus het lijkt me wel leuk.
Vocalsong
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za jan 31, 2015 6:17 pm
SORRY SISSS 3
@Kath: Het kan :'D Wat jou leuk lijkt~ c:
Dauntstar Leader
Aantal berichten : 93
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo feb 01, 2015 11:29 am
Stiekem staat er wel al een nestje in de planning, maar niet zeggen hoor B)
Absentstar Leader
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo feb 01, 2015 8:53 pm
ZEG HET DAN NIET XD
Spottedpelt
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! ma feb 02, 2015 12:43 pm
@Juul, wat voor karakter heeft Vocal precies?
Keegan
Aantal berichten : 151
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za feb 07, 2015 8:38 pm
Ik kon het niet laten om me aan te melden met deze hottie :')
Dauntstar Leader
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo feb 08, 2015 10:40 am
Welkom! Chriss? :')
Keegan
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo feb 08, 2015 11:50 am
Yea, that's me xD Hoe raad je het toch :') Kzit te twijfelen of hij BloodClan of Rogue gaat. Hijs niet heel slecht of zo, maar is ex-vechthond en heeft aardig wat honden vermoord en verwond in zn leven. Hij heeft op n ander forum zelf zn broer vermoord dus yea.
Dauntstar Leader
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo feb 08, 2015 12:12 pm
Ik ben gwn een spion die alles weet B) Maar ik zal rogue doen, want daar zijn er vgm minder van :')
Spottedpelt
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo feb 08, 2015 1:54 pm
Welkom Chriss!
Ik zit met een probleem... Ik heb geen idee wat ik met Swiftsoul aan moet... Hij zit nu wel in WC maar ik wil m denk ik helemaal veranderen... Alleen zou dat kunnen of niet?
Rockstar Leader
Aantal berichten : 144
Dog info Leeftijd: 31moons [9lives] Ras: Border Collie Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo feb 08, 2015 2:58 pm
Hi Chriss ;D
@Kath; Riverclan *kuch* (a)
Keegan
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo feb 08, 2015 5:41 pm
Iemand in voor een topic met deze APBT? ×.× Hijs een schatje :') Tzijn wel mobielposts, laptop dieded. xD
Spottedpelt
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! di feb 10, 2015 3:40 pm
@Rockstar, eigenlijk zat ik eerder aan rogue te denken xD @Chriss, ik ben wel in voor een topicje met Spottie Wie maakt aan?
Keegan
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! wo feb 11, 2015 6:21 pm
Zou jij pls kunnen maken? Over een korte tijd heb ik weer pc en kan ik wedr normaal posten :')
Rockstar Leader
Aantal berichten : 144
Dog info Leeftijd: 31moons [9lives] Ras: Border Collie Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! do feb 12, 2015 4:08 pm
>D
Dan kan je een andere naam kiezen (als je wilt), want dan ben je niet verplicht om een 2-delige naam te kiezen ;D
Keegan
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! do feb 12, 2015 4:31 pm
Omg alle doggies hier zijn knap <3 Kzie wel dat ik de eerste ben met een APBT en aanverwanten. En Keegan zal vast niet me enige ABPT, ksta bekend voor mijn vele staffy accs op hondenfora :')