De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates
Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! do maa 19, 2015 9:23 pm
Yanthe, ik vind hun topic echt veel te leuk <'3
Spottedpaw Medicine dog apprentice
Aantal berichten : 190
Dog info Leeftijd: 13moons Ras: Labsky Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! vr maa 20, 2015 10:24 pm
Ofcourse <'3
Damian
Aantal berichten : 30
Dog info Leeftijd: 30 moons Ras: Rottweiler Partner: Tell them all I know now, shout it from the rooftops, write it on the skyline. All we had is gone now
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za maa 21, 2015 4:39 pm
@Yanthe, thx voor hem rpg ready te maken c; @Chriss, also thx c: + gelijk topicje doen?
+ I'm curious right now... Ben benieuwd wat Keegan overkomt ;o
Keegan
Aantal berichten : 151
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za maa 21, 2015 8:47 pm
Well, prima! Ik ga nu beginnen aan een reusachtige post. Wil jij openen? c:
Mintleaf Queen
Aantal berichten : 26
Dog info Leeftijd: 29moons Ras: Golden Retriever Partner: Shine your way
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za maa 21, 2015 11:50 pm
*Gooit een potje activiteit over Mintleaf*
Keegan
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 22, 2015 12:15 am
Mintleaf's setje is echt schattig <'3
Dog info Leeftijd: 13moons Ras: Labsky Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 22, 2015 12:16 am
Het photo bewerk ding heeft het alleen nogal onscherp gemaakt ;'D
Spottedpelt
Aantal berichten : 117
Dog info Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ Ras: Australian Shepherd Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 22, 2015 2:13 pm
Keegan schreef:
Well, prima! Ik ga nu beginnen aan een reusachtige post. Wil jij openen? c:
Yope topicje komt eraan c;
Keegan
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 22, 2015 5:59 pm
Okay kzie vanzelf verschijnen. & Keegan zal Spotted niet achterna gaan, dat zit niet in zijn karakter xD
Dauntstar Leader
Aantal berichten : 93
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 22, 2015 10:33 pm
Ik ben echt inactief hiero :c
Rockstar Leader
Aantal berichten : 144
Dog info Leeftijd: 31moons [9lives] Ras: Border Collie Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! zo maa 22, 2015 11:55 pm
We zorgen er wel voor dat je terug actiever word >D
Je moet natuurlijk ook niet elke dag online komen hé, je sociale leven gaat altijd voor ;D
Spottedpelt
Dog info Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ Ras: Australian Shepherd Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! di maa 24, 2015 5:32 pm
Keegan schreef:
Okay kzie vanzelf verschijnen. & Keegan zal Spotted niet achterna gaan, dat zit niet in zijn karakter xD
Nee, das waar xD Volgens mij wil hij eerder dat de vrouwtjes moeite doen voor hem, niet hij voor de vrouwtjes xD Daarbij, als hij dat wel had gedaan, dan was Spotted als een debieltje weggerend en vervolgens vol op d'r bek gegaan x'D Heb besloten dat ze super verlegen wordt en ze zich geïntimideerd voelt onder de blik van mannen (heus niet herkenbaar voor me hoor ('x)
Keegan
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! di maa 24, 2015 7:51 pm
hahahaha ahw. Arm beessie. Maar ja, Keegan wilt wel dat de teef moeite voor hem doet. Als hij iemand leuk vindt, zal hij moeite doen maar dat gebeurt toch niet snel xD.
Spottedpelt
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! di maa 24, 2015 8:59 pm
Lol, nee dat geloof ik graag xD Ik had trouwens het topic Keegan x Damian al aangemaakt, ook bij Rogue territory c; (just saying)
Hakuchi
Aantal berichten : 47
Dog info Leeftijd: 23moons Ras: American Pitbull Terrier/ American Staffordshire Terrier cross Partner: My biggest fear is that eventually you will see me the way I see myself
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! wo maa 25, 2015 3:32 pm
Kmoet me nog 2/3weekjes goed inzetten voor school en dan kan ik me weer volledig focussen op WD ;D Eindelijk
Keegan
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! do maa 26, 2015 2:28 pm
Over twee weken zal ik weer volop actief worden, ben nu bij me pa en volgende week toetsweek.
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! vr maa 27, 2015 7:48 am
DE REGELS I.V.M DE NAMEN/LEEFTIJDEN ZIJN AANGEPAST
Voor vragen mag je altijd een pm sturen naar Spottedpaw of Skypup
Porwo
Aantal berichten : 2
Dog info Leeftijd: | 3 winters Ras: | Mix Partner: | Go to hell, my love
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! vr maa 27, 2015 8:05 am
Hea iedereen!
Keegan
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! vr maa 27, 2015 8:11 am
Janthe, er staat apprentice tot 18 maanden en warrior vanaf 30 maanden. Wat gebeurt daar tussen? xD - Hi!
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! vr maa 27, 2015 8:22 am
-Past subtiel het topic aan. Nu is het wel in orde x'D
Dat was de leeftijd waarop je gezien als Warrior, maar daartussen zat dus nog de Young Warrior. _
Haaay ;D
Appleshade Starclan
Aantal berichten : 98
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! vr maa 27, 2015 10:13 pm
Ah okay xD - Well, over twee weken weer volop actief worden. Met Poison, Apple en vooral Keegan XD Iemand geïnteresseerd in een Keegan topic?
Spottedpelt
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za maa 28, 2015 12:38 pm
Appleshade schreef:
Ah okay xD - Well, over twee weken weer volop actief worden. Met Poison, Apple en vooral Keegan XD Iemand geïnteresseerd in een Keegan topic?
Er staat nog een topic open van Keegan x Damian c;
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za maa 28, 2015 7:53 pm
Nog 4 berichtjes en we zitten aan de 1000 berichten >D
Keegan
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za maa 28, 2015 7:58 pm
Vandaag kan ik posten. Yay. :'D
Onderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes! za maa 28, 2015 8:04 pm