De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates
Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!
Dog info Leeftijd: 30 moons Ras: Akita Inu Partner: Sparks will fly, they ignite our bones
Onderwerp: Ganzenopdracht zo maa 01, 2015 7:27 pm
Ik denk dat de meeste dit wel kennen en ik zag het ergens anders en dacht: leuk, zo krijgen we ook wat meer leven in de rpg!
Allereerst even een korte uitleg: Eerst wordt er 1x eend gezegd, vervolgens zegt de persoon erna ook weer 1x eend. De derde persoon die reageert moet gans zeggen. Dat betekent dat de persoon die gans zegt, een opdracht krijgt van de eerst volgende persoon die weer eend zegt. Dus voor de duidelijkheid: •Persoon 1: Eend •Persoon 2: Eend •Persoon 3: Gans •Persoon 4: Eend + opdracht verzinnen voor persoon 3
Voor ik het vergeet!: Als je gans zegt, moet je dus een opdracht uitvoeren en een topic aanmaken. Zet bij de titel van het topic er wel tussen haakjes achter dat het een ganzenopdracht is en zet bij de post zelf wat de opdracht was.
Dus laten we beginnen: Eend c:
Laatst aangepast door Argo op zo maa 01, 2015 8:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Spottedpaw Medicine dog apprentice
Aantal berichten : 190
Dog info Leeftijd: 13moons Ras: Labsky Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht zo maa 01, 2015 7:32 pm
Eeend c:
Absentstar Leader
Aantal berichten : 76
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht zo maa 01, 2015 7:37 pm
gans :3
Argo
Aantal berichten : 39
Dog info Leeftijd: 30 moons Ras: Akita Inu Partner: Sparks will fly, they ignite our bones
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht zo maa 01, 2015 7:46 pm
Laat Absentstar in een plas struikelen en zodra ze zichzelf uitschud dat de druppels op een andere hond vliegen c:
Eend ;3
Dog info Leeftijd: 13moons Ras: Labsky Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht zo maa 01, 2015 10:11 pm
Eend
Poisonpaw
Aantal berichten : 24
Dog info Leeftijd: » 8 moons Ras: » Doberman Pinscher Partner: » We belong with the living dead of the night
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht ma maa 02, 2015 5:19 pm
Gansje c:
Spottedpelt
Aantal berichten : 117
Dog info Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ Ras: Australian Shepherd Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht ma maa 02, 2015 7:49 pm
Laat Poisonpaw ijs oplikken zodat ze met haar tong vast komt te zitten >3 Eend ~
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht vr maa 06, 2015 9:30 pm
Eend >D
Spottedpelt
Dog info Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ Ras: Australian Shepherd Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht za maa 07, 2015 6:55 pm
Gans voor Spotted :p
Hakuchi
Aantal berichten : 47
Dog info Leeftijd: 23moons Ras: American Pitbull Terrier/ American Staffordshire Terrier cross Partner: My biggest fear is that eventually you will see me the way I see myself
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht di maa 17, 2015 9:31 pm
Laat Spotted langs het Thunderpath lopen en schrikken van een voorbij rijdende auto. Bonus punten als deze wagen door een plas water rijdt, zodat ze de volle laag water over zich krijgt.
Eend
Spottedpelt
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht za apr 04, 2015 11:23 pm
Eend
Stormtalon
Aantal berichten : 33
Dog info Leeftijd: 35 moons Ras: Australian Shepherd Partner: Remember we love once we're parted, someone near to your heart. Finding love, planning a future. Precious moments you'll never forget.
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht za apr 04, 2015 11:25 pm
Gans :'3
Spottedpelt
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht za apr 04, 2015 11:30 pm
Laat Stormtalon denken dat bladeren eetbaar zijn en ze dan vervolgens echt smerig vinden x) Eend~
Dauntstar Leader
Aantal berichten : 93
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht za apr 04, 2015 11:39 pm
Eend
Blackpaw
Aantal berichten : 18
Dog info Leeftijd: 8moons Ras: Doberman Pinscher Partner: ✘