IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 | P.S: I HATE YOU |

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Porwo

Porwo


Reu
Aantal berichten : 2

Dog info
Leeftijd: | 3 winters
Ras: | Mix
Partner: | Go to hell, my love

| P.S: I HATE YOU | Empty
BerichtOnderwerp: | P.S: I HATE YOU |   | P.S: I HATE YOU | Emptyzo maa 29, 2015 8:04 pm

Helemaal alleen liep hij rond. Zijn ademhaling ging verloren
in de nachtlucht, het getik van zijn nagels op de grond verdween in de duisternis.
Ik haat, ik haat ze allemaal! dacht de lange reu grimmig. Zijn blauwige ogen schitterde
in het maanlicht. Twolegs. Hij.. HAATTE ze echt. Zij waren uit om te moorden. Alles kapot te maken en van je af te nemen. Hij HAATTE ze. Dan had je alle andere ook nog. De andere honden. Sommige waren taai, zoals hij. Maar... die ClanHonden waren geen haar beter dan de Twolegs.
Gebonden aan hun eigen domme regeltjes. Een van hen had zijn moeder
vermoord. De Twolegs zijn vader. En zijn broeders... allebei eigenlijk.

Ineens hoorde hij een geluid. Zijn spinsels over HAAT vloeide eventjes
weg. Hij was niet alleen. Maar... Twoleg of domme ClanHond, hij
zou ze vervloeken. De magere Rogue ging sprong op een hoger
gelegen gedeelte. Zijn troon, zijn plateau. Hij wachtte af. Ogen glommen
in de duisternis. Hij hoorde ademhaling. 'Ook op pad vanacht?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Reu
Aantal berichten : 30

Dog info
Leeftijd: 30 moons
Ras: Rottweiler
Partner: Tell them all I know now, shout it from the rooftops, write it on the skyline. All we had is gone now

| P.S: I HATE YOU | Empty
BerichtOnderwerp: Re: | P.S: I HATE YOU |   | P.S: I HATE YOU | Emptyzo maa 29, 2015 9:01 pm


Het was echt een rustig buurtje hier. Geen hond te bekennen. Hij had weinig honden gezien of geroken. Behalve dan bij de Twolegs, maar dat waren alleen maar schoothondjes. Waar waren alle wilde hondjes gebleven? Was dat soort uitgestorven ofzo? Rollend met zijn ogen had hij besloten om morgen maar eens een kijkje in het woud te nemen. Misschien was daar nog een teken van leven. Anders zou hij weer vertrekken.

Terwijl de Rottweiler rusteloos rondliep drong een geur zijn neus binnen. Hij herkende de geur helemaal niet, maar wist zeker dat het van een andere hond kwam. Nieuwsgierig volgde hij de geur van de andere hond, die duidelijk een reu was. Jammer, hij had liever een teefje gehad. Ach, beter een hond dan geen hond. Blijkbaar had de andere reu hem ook gehoord. Eén paar blauwgroene ogen keken hem aan. 'Ook op pad vannacht?' Klonk de stem. Damian kwam dichterbij en zag dat de hond op een soort plateau achtig ding iets stond. Ging niet zeggen dat hij dacht de baas te zijn van dit alles. Damian wist wel zeker dat dit niemandland was. Anders had hij het wel geroken. ''Ja, even een avondwandelingetje maken.'' Antwoordde Damian grijnzend zijn neutrale grijns. Avondwandelingetje, hoe kwam hij er ook op. Naja, wat maakte het uit. Het was toch een soort van avondwandelingetje? ''Is het goed als ik langs je... plateau passeer?'' Dat laatste zei hij op een wat aarzelende toon. Hij had geen idee of de hond het aanstond als hij plateau zei, maar anders had hij toch iets van troontje gezegd. En dat zou hem waarschijnlijk al helemaal niet aanstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
| P.S: I HATE YOU |
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I hate myself (&Mintleaf)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Other's territory :: Rogue's territory-
Ga naar: