IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 I hate myself (&Mintleaf)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

I hate myself (&Mintleaf) Empty
BerichtOnderwerp: I hate myself (&Mintleaf)   I hate myself (&Mintleaf) Emptywo maa 18, 2015 3:24 pm

Argh! Waarom? Waarom had ze nou een zwak voor reuen als ze ook maar een tikje knap waren. Om de een of andere reden sloeg ze dicht. Vergat ze te ademen, kon ze ze alleen maar aankijken. Wat haatte ze het! Het was zo frustrerend en intimiderend! Waarom kon ze niet gewoon normaal en koeltjes reageren en ingaan op flirterig gedrag, of terug flirten? Ze zuchtte weer bij het terugdenken van het gesprek tussen haar en Keegan, een Rogue. Ze had een hekel aan Rogues. En zo ook aan Keegan, had ze besloten. Ze moest zich niet zo laten opfokken.

Spottedpelt had eerst wat in het kamp rondgehangen maar werd er al snel gek. Ze had vrij weinig te doen daar dus had ze besloten wat te gaan zonnen ergens in het territorium om haar gedachtes even op een rijtje te krijgen. Inmiddels had ze die wel op een rijtje, dacht ze. Nu ze eenmaal haar hoofd leeg had gemaakt genoot ze van het waterige zonnetje die op haar grijs-zwarte rug scheen. Echter opende snel haar ogen toen ze iets achter zich hoorde en keek op om vervolgens haar blik naar achter te werpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintleaf
Queen
Mintleaf


Teef
Aantal berichten : 26

Dog info
Leeftijd: 29moons
Ras: Golden Retriever
Partner: Shine your way

I hate myself (&Mintleaf) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate myself (&Mintleaf)   I hate myself (&Mintleaf) Emptyza maa 21, 2015 11:48 pm


Ze had al vroeg besloten om zich even terug te trekken uit de Nursery. Creampup kon nu al stevig op z'n pootjes staan, waardoor ze het nu toch even wilde wagen om het kamp uit te trekken. Er waren enkele Queens die graag op haar wilde letten als ze eens even wat ging drinken bij de beek. Na een lange tijd begon de Nursery ook wel wat te vervelen. Ze had dan wel maar één pup om voor te zorgen, maar veel meer was er niet te doen. Ze moest constant klaarstaan om Cream te voeren en had amper tijd om zelf eens iets te doen. Alles draaide om Creampup. Op zich was het fijn om voor de volgende generatie te zorgen, maar het putte je toch wel wat uit. Na deze keer zou ze niet snel meer zeggen dat ze pups zou willen. Nee, dat kon nog wel even wachten.
Ze kwam net terug van het water toen een bekende geur haar neusgaten binnendrong, Spottedpelt, ee n iets jongere teef. "Jij geniet al van de eerste zonnestralen," blafte ze met een glimlachje toen ze de hond zag liggen. Even liet ze haar tong langs haar snoet gaan, om de overige druppels zo goed mogelijk weg te krijgen. Drinken ging niet altijd perfect. Niet dat ze dat zo heel erg vond, want ze was toch dol op water. Ze zette zich met een plof neer naast het teefje, waarna ze kort haar kopje naar Spotted draaide. "Do you mind?" vroeg ze toch maar voor de zekerheid. Ze lag hier misschien voor een reden alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

I hate myself (&Mintleaf) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate myself (&Mintleaf)   I hate myself (&Mintleaf) Emptyzo maa 22, 2015 2:43 pm

Spottedpelt keek om en zag toen Mintleaf staan. Ze glimlachte even vriendelijk naar de golden retriever. "Jij geniet al van de eerste zonnestralen," Blafte ze naar Spottedpelt. Het was eerder een opmerking en ze reageerde er dan ook verder niet op. Vervolgens kwam de teef naast haar liggen. "Do you mind?" Vroeg Mintleaf toen. ''Nee, blijf maar lekker liggen hoor.'' Antwoordde Spottedpelt snel. Ze wist dat Mintleaf een queen was, wat de reden was waarom ze zich afvroeg waarom ze nu hier was. Moest ze niet voor haar pup zorgen? Ze besloot het gewoon te vragen. ''Moest je niet in het kamp blijven om op je pup te passen?'' Spottedpelt wendde haar blik vragend naar Mintleaf. Ondertussen dacht ze even snel na welke pup ook alweer van Mintleaf was. Ze had wel een kleine golden retriever zien rondlopen, een klein teefje om precies te zijn. Waarschijnlijk hoorde ze bij Mintleaf. Alleen had ze geen idee hoe de pup eigenlijk heette. ''Hoe heet je pup ook alweer?'' Vroeg ze er maar achteraan. Ging ze nou alle vragen die ze in haar hoofd stelde, hardop stellen? Dat zou niet goedkomen als ze dat bleef doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintleaf
Queen
Mintleaf


Teef
Aantal berichten : 26

Dog info
Leeftijd: 29moons
Ras: Golden Retriever
Partner: Shine your way

I hate myself (&Mintleaf) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate myself (&Mintleaf)   I hate myself (&Mintleaf) Emptyvr maa 27, 2015 8:15 am


'Nee, blijf maar lekker liggen hoor.'' Spotted bevestigde direct haar vraag, waarna ze zich iets gemakkelijker zette. Even sloot ze haar ogen toen de zon in haar gezichtje scheen, maar opende deze echter al snel bij een volgende vraag van Australian Shepherd. ''Moest je niet in het kamp blijven om op je pup te passen?'' Ze schudde direct haar kopje. "Er is nog een andere Queen die even voor mijn pup wilde zorgen. Ik wilde gewoon eens mijn poten strekken." beantwoorde ze haar eerste vraag, die al snel gevolgd werd door een andere. Haar oortjes stonden enthousiast naar voren bij de nieuwsgierigheid van Spotted. Nieuwsgieriggeid was vaak een positief aspect, zeker voor jonge honden zoals Spottedpelt. ''Hoe heet je pup ook alweer?'' "Creampup." beantwoorde ze direct haar vraag en richtte haar ogen op de Shepherd. "Je mag altijd op bezoek komen in de nursery, de pups bijten niet door," grinnikte ze zachtjes. Vele honden waagde geen stap in die den nadat ze deze verlaten hadden als apprentice, maar het lag vaak in je voordeel om daar een binnen te springen. "Al kan je wel aangevallen door vele vragen. Ze zijn namelijk zeer nieuwsgierig naar onbekende toe, honden van de clan die ze nog niet eerder gesproken hebben." Ze vond het fijn om eens met een warrior te praten, die zelf nog geen pups had of verwachtte. "Maar waarom zit jij hier eigenlijk zo in je eentje? Moest je ook even ontsnappen van de drukte uit het kamp?" Even hield ze haar kopje wat schuin, iets wat ze zeer vaak deed nadat ze een vraag had gesteld.


Laatst aangepast door Mintleaf op za maa 28, 2015 8:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

I hate myself (&Mintleaf) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate myself (&Mintleaf)   I hate myself (&Mintleaf) Emptyvr maa 27, 2015 6:18 pm

''Er is nog een andere Queen die even voor mijn pup wilde zorgen. Ik wilde gewoon eens mijn poten strekken." Antwoordde Mintleaf op Spottedpelts eerste vraag. Spottedpelt knikte kort. Het was ook een vrij logische oplossing natuurlijk. Geen idee waarom het niet bij haar was opgekomen. "Creamypup." Antwoordde Mintleaf weer, dit keer op de tweede vraag die Spotted had gesteld. Misschien iets teveel vragen in een keer, maar ach, de Golden Retriever kon het gewoon handelen. Zelf kon ze de pup in ieder geval moeilijk voor de geest halen. Waarschijnlijk omdat ze nooit in de Nursery kwam en de pups bijna nooit de Nursery uit mochten. "Je mag altijd op bezoek komen in de nursery, de pups bijten niet door," Grinnikte Mintleaf zachtjes en Spottedpelt grinnikte ook even. ''Ja, misschien is het inderdaad wel leuk om eens een kijkje te nemen.'' Zei Spottedpelt glimlachend terwijl ze gelijk even nadacht wanneer ze dat zou doen. Waarschijnlijk was het goed voor d'r om eens niet het kamp uit te vluchten als alles haar teveel werd. "Al kan je wel aangevallen door vele vragen. Ze zijn namelijk zeer nieuwsgierig naar onbekende toe, honden van de clan die ze nog niet eerder gesproken hebben." Ging Mintleaf ondertussen verder met het gesprek. Spottedpelt moest grinniken, denkend aan zichzelf. Zelf kon ze ook wel erg nieuwsgierig zijn, dus ze zou vast wel met een stel nieuwsgierige pups om kunnen gaan. "Maar waarom zit jij hier eigenlijk zo in je eentje? Moest je ook even ontsnappen van de drukte uit het kamp?" Dit keer was het de beurt van Mint om de vragen te stellen. ''Ja, het is daar voor je gevoel soms drukker dan dat het er daadwerkelijk is.'' Antwoordde ze terwijl ze Mintleaf even aankeek. ''Soms is het even te druk in die bovenkamer van me.'' Spottedpelt glimlachte er bij al was het niet van harte. Ze werd er weer aan herinnerd waarom ze hier zat. Ze haatte haar gevoelens. De gevoelens die ze van een knappe reu kreeg. They make you damn crazy tho. Ze besloot er gewoon even niet meer aan te denken. Makkelijker gezegd dan gedaan. ''Gelukkig heb ik vandaag de goede dag uitgekozen om even aan de drukte in het kamp en in mijn hoofd te ontsnappen.'' Glimlachend keek ze naar boven, waar een blauwe hemel en een schijnende zon haar tegemoet kwamen. Even sloot ze haar ogen, genietend van de warme zon op haar gezicht, waarop ze vervolgens haar kop op haar voorpoten legde terwijl ze haar ogen gesloten hield en genoot van de warmte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I hate myself (&Mintleaf) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I hate myself (&Mintleaf)   I hate myself (&Mintleaf) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate myself (&Mintleaf)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» | P.S: I HATE YOU |

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Shadowclan's territory :: Shadowclan's territory-
Ga naar: