IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 Before Dawn

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mudpatch
Admin
Mudpatch


Reu
Aantal berichten : 60

Dog info
Leeftijd: 15 moons
Ras: Border Collie
Partner: I need your love~♥

Before Dawn Empty
BerichtOnderwerp: Before Dawn   Before Dawn Emptydo mei 14, 2015 5:13 pm

Before Dawn

We are warriors
Ergens in de wereld van Pokémon bevindt zich een groot woud. In dit woud leven twee groepen Pokémon die zichzelf CloudClan en DarkClan noemen. Deze twee "Clans" lijken op elkaar, maar zijn ieder toch verschillend.

Before Dawn is een text-based roleplay forum over Pokémon, maar is ook grotendeels gebaseerd op de boekenserie Warrior Cats. Op dit forum speel je een wilde Pokémon in één van de twee Clans of juist een wilde Pokémon die niet (meer) in een Clan leeft. CloudClan en DarkClan leven al een tijdje in vrede in het woud, maar dit kan ieder moment veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Before Dawn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dawn {Longtail}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Doggy corner :: Woofy's :: Advertisements-
Ga naar: