IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 Dawn {Longtail}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Echopup

Echopup


Aantal berichten : 25

Dog info
Leeftijd: >> 1 Moon
Ras:
Partner: >> Hold me. Kiss me. Love me.

Dawn {Longtail} Empty
BerichtOnderwerp: Dawn {Longtail}   Dawn {Longtail} Emptydo apr 10, 2014 5:15 pm

Hij zuchtte en liet zich door zijn witte pootjes zaken. Zijn ogen staarden naar de lege open plek, die langzaam volliep van het licht en de warriors. Hij zuchtte, draaide zich om en staarde naar de ijsblauwe hemel. Kleuren resen van de horizon en bevuilden de lucht in hun mooiste patronen. Een moment van stilte. Echopup richtte zijn kop uit wat op en met zijn bruine oogjes staarde hij vol bewondering naar de gele bol die langzaam uit de grond rees. Hij knipperde even verbaasd toen een warrior een schaduw over de pup wierp. Het was een grote, zwarte hond, met vlijmscherpe tanden en lange klauwen. De kleine pup piepte zachtjes en kroop langzaam weg voor de warrior, maar deze merkte zijn angst op en liep met grote passen op de pup af. Een poot, vol nagels, bot van het werk dat hij deed, lande voor hem. Hij slikte en keek langzaam op naar de grote schaduw die zich voor hem had gewerkt. "Zo, zo," zei hij al grijnzend. "Ik denk niet dat ik jouw al eens heb ontmoet," Echopup knikte, langzaam en een beetje bang voor de warrior. Ergens wist hij wel dat de hond hem geen pijn zou doen, maar toch... Hij zag er zo eng uit vanuit zijn standpunt. "Ik ben Nightpelt," gromde hij, zijn stem beviel de pup niet. Hij zweeg even en toen hij de witte tanden tegen zijn pikzwarte pels zag flikkeren, deinsde hij achteruit. De pup voelde hoe de schaduw hem volgde en hij slikte bang. "Nou?" Gromde hij nijdig. Hij slikte. "Ga je me nog vertellen hoe jij noemt?" De pup knikte langzaam, ookal trilde hij van angst voor deze warrior. "Echopup," murmelde hij zachtjes. De zwarte blik van de hond werd verduisterd door een angstaanjagende blik en opnieuw kroop Echopup naar achter. In zijn bruine ogen lag angst, angst voor wat de warrior zou zeggen.

{&Longtail}
Terug naar boven Ga naar beneden
Longtail

Longtail


Reu
Aantal berichten : 33

Dog info
Leeftijd: 36 Moons
Ras:
Partner: But hey, why won't you just say a thing?

Dawn {Longtail} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn {Longtail}   Dawn {Longtail} Emptydo apr 10, 2014 6:26 pm


Nee, het clanleven was lastig op dit moment. Met kalme stappen trad hij het kamp binnen, zijn blauwe ogen keken daarbij nieuwsgierig rond. Het was redelijk rustig in het kamp, wat hem niet zo erg beviel. Hij hield van wat honden om hem heen. Zijn wit-zwarte pels was ietwat dik, maar dat gaf hem een goed gevoel. Echter trok iets zijn aandacht, zijn broertje was met een zwarte hond aan het praten, maar het leek dat het niet een fijn gesprek was, dus besloot hij binnen te vallen. "Problemen?" sprak zijn ietwat harde stem, waarna hij een beetje beschermend voor zijn broertje ging staan. "Ik hoop het niet voor je Nightpelt, het zou zonde zijn om pijn te lijden, hm?" vervolgde hij met een glimlachje. Hij zag hoe de bruine ogen van Nightpelt hem even woedend aankeken, maar daarna ging de zwarte hond weg. Longtail keek hem even na, maar draaide vervolgens richting zijn broertje. "Alles oke?" vroeg hij daarna zacht aan zijn broertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopup

Echopup


Aantal berichten : 25

Dog info
Leeftijd: >> 1 Moon
Ras:
Partner: >> Hold me. Kiss me. Love me.

Dawn {Longtail} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn {Longtail}   Dawn {Longtail} Emptyma dec 29, 2014 4:29 pm

"Problemen?" Wel meteen keek hij opgelucht op naar zijn grote broer, Longtail. Wel meteen kroop hij onder zijn broer, bescherming zoekend bij hem. "Ik hoop het niet voor je Nightpelt, het zou zonde zijn om pijn te lijden, hm?" Na enkele tellen verdween de warrior die blijkbaar Nightpelt heette. Echopup keek even naar de warrior die afdroop en kroop toen voorzichtig vanonder de grote hond. Hijzelf was nog zo klein... "Alles oke?" Hij draaide zich om naar de zwart-witte hond en knikte uitbundig. "Ja, bedankt Long," zei hij op een zachte toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dawn {Longtail} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn {Longtail}   Dawn {Longtail} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dawn {Longtail}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Why are YOU so close to Windclan? {Longtail}
» Before Dawn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Riverclan's territory :: Riverclan's camp-
Ga naar: