IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 FAQ

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stonepup
Admin
Stonepup


Teef
Aantal berichten : 95

Dog info
Leeftijd: 1 Moon
Ras: Husky
Partner: I am a rock, I am an island

FAQ Empty
BerichtOnderwerp: FAQ   FAQ Emptyza maa 08, 2014 1:52 pm

Nu kom je misschien voor het eerst op deze website, en vraag je je af: Wat is Warrior dogs eigenlijK? Het ziet er goed uit, maar wat is de bedoeling?" Nu, dan kom je in dit topic terecht, en dan zul je het hopelijk beter begrijpen. Maar geen nood als je nog steeds een vraag hebt, je kunt deze altijd stellen aan een van de moderators/admins, of je plaatst een topic in het "Questions" gedeelte! (link)

FAQ

Wat is Warriordogs?
Warriordogs is een text-based rpg gebaseerd op de verhalen van Warriorcats, geschreven door Erin Hunter. Oorspronkelijk gaan deze boeken over katten, wat je waarschijnlijk wel al geraden had. Maar omdat ik eigenlijk meer van honden hou, en ik zeker ben dat er nog mensen zijn die dit vinden, heb ik Warriordogs opgericht! Meer uitleg [url=url]hier (click)[/url].

Wat is een text-based Rpg?
RPG staat voor Role Playing Game. Hierin kruip je in de huid van een (zelfverzonnen) karakter. Je bepaald wat hij/zij doet, hoe hij/zij eruitziet, etc. Text-based wil dan weer zeggen dat we het met behulp van tekst doen. Je hebt verschillende soorten RPG's, van echte game's tot in het echt jezelf verkleden en zo je personage uit te beelden. Hier RPG je met verschillende mensen, die ieder ook een karakter hebben. Je bepaald dus niet allés zelf, maar wel wat jouw karakter doet. Dit maakt het spannend, omdat je dus niet overal vat op hebt.

Ik heb mijn naam/email verkeerd geschreven, wat kan ik doen?
Geen nood, dat kan altijd verandert worden. Stuur een pm naar Brokenstar/Whitepup/Honeypelt En we zullen het voor je veranderen! Zorg wel dat je het van de eerste keer goed schrijft, wij admins hebben het soms nogal druk. Maar onthoud: wij bijten niet!

Waar kan ik me aanmelden?
Om je aan te melden voor één van de clan's, kun je je hier (click) aanmelden. Voor rogue of Dogpet kun je je niet aanmelden, maar dat is oké. Dat vul je gewoon in in je profiel. Daarna meld je je aan bij de groep (als je naar beneden scrolt, zie je "legenda:" en dan de clans, daar klikken op de clan/levenswijze waar je bij wilt horen en aanmelden). Je kunt pas beginnen rpg'en als je geaccepteerd bent door de clanleader.

Is het niet onorigineel om alle namen etc. hetzelfde te nemen?
Wij hebben bewust gekozen om ze min mogelijk te veranderen aan de namen van de clans, de achtervoegsels etc. Dit is vooral om zo veel mogelijk verwarring te voorkomen van mensen die de boeken kennen, en misschien al op een andere warrior cats/dogs site zaten. Wat wel veranderd is, is het achtervoegsel voor kittens/puppy's: Hier is dat "pup", in de boeken "kit." Maar je vind de uitgebreide uitleg over namen hier (click).

Wat is al dat gedoe over clans, warriornamen, etc.?
De uitgebreide uitleg vind je [url=url]hier (click)[/url].

Terug naar boven Ga naar beneden
https://warriordogs.actieforum.com
 
FAQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Doggy corner :: StarClan-
Ga naar: