De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates
Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!
Dog info Leeftijd: >> 1 Moon Ras: Partner: >> Hold me. Kiss me. Love me.
Onderwerp: My echo {Gz} do apr 10, 2014 2:00 pm
Hey allemaal!
Ik zal het kort houden, maar ik zoek dus familie voor kleine Echo hier. Moeder, vader, een sib mag ook. Ik heb nog niet besloten in welke clan ik hem zal dumpen, maar ik weet al zeker dat hij niet in de SC komt ^^
Innerlijk Echo is een vriendelijke pup, maar hij is nogal snel op zijn pootjes getrapt en kan vurig uit de hoek komen. Hij heeft wat problemen met luisteren en gaat vaak het kamp uit. Hij is avontuurlijk, maar ook erg verlegen. Hij is niet erg bazig, maar hij wordt ook niet graag rond gecommandeerd, waardoor hij vaak zal wegrennen voor honden die dat willen. Hij zal vaak de clanleader niet gehoorzamen, toch is hij erg loyaal aan de clan en een slimme, behendige hond. Hij is ook erg onzeker, maar dat zal door de moons heen wel veranderen.
Uiterlijk Echo heeft de looks van een Golden Retriever, maar is erg klein voor zijn leeftijd en ras. Later zal hij een groeischeut krijgen en erg sterk zijn. Hij heeft bruine ogen en heeft in vergelijking tot het ras een bleke pels. Dit zal donkerder worden door de moons heen, maar hij zal altijd een blekere kleur hebben in zijn vacht.
Het moeten geen uitgebreidde aanmeldingen te zijn, maar een beetje basis info is altijd leuk ^^ Bo-2-x
Oceanpup
Aantal berichten : 26
Dog info Leeftijd: 1 moon! Ras: Partner: Nah, too young
Onderwerp: Re: My echo {Gz} do apr 10, 2014 2:35 pm
General Name: Oceanpup Future Names: Oceanpaw - Oceanbreeze - Oceanstar(?) Clan: RiverClan Future Clans: StarClan - Rouge(?) - Kittydog(?) Parents: still unknown Sliblings: unknown Outer: Click Inner: Hyper, Likes to play, Peaceful Skills:* = bad ** = not so good *** = good **** = Very good ***** = perfect