De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates
Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!
Dog info Leeftijd: 13moons Ras: Labsky Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one
Onderwerp: ActiviteitsCheck [Highranks] vr aug 07, 2015 9:05 pm
In dit topic moeten de hoge rangen zich melden. Wie is er nog actief en wie gaat er actief blijven. Warrior Dogs word weer actief en dan willen we natuurlijk ook actieve hoge rangen.
Windclan Leader >> Brokenstar GEEFT RANG DOOR Medicine Dog >> Spottedpaw/fern ACTIEF
Shadowclan Leader >> Dauntstar
Bloodclan Leader >> Felicity
Het is niet de bedoeling dat je je hier aanmeld voor één van de hoge rangen. Het team zal binnenkort wel laten weten hoe het verder gaat met de vrije rangen, daarmee zijn we al bezig!
Spottedpaw aka Yanthe & Het team
Laatst aangepast door Spottedpaw op zo aug 09, 2015 3:07 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Stonepup Admin
Aantal berichten : 95
Dog info Leeftijd: 1 Moon Ras: Husky Partner: I am a rock, I am an island
Onderwerp: Re: ActiviteitsCheck [Highranks] vr aug 07, 2015 9:06 pm
Ik geef Brokenstar op. Ik kan m gewoon niet actief houden
Swandance Deputy
Aantal berichten : 86
Dog info Leeftijd: » 34 moons Ras: » Samoyed Partner: » My love for you is a journey, starting at forever and ending at never.
Onderwerp: Re: ActiviteitsCheck [Highranks] vr aug 07, 2015 9:37 pm
Swandance wil ik nog wel langer Deputy houden, ik geloof dat ze wel actief genoeg .