IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 One million fireflies

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 151

One million fireflies Empty
BerichtOnderwerp: One million fireflies   One million fireflies Emptyzo jul 19, 2015 12:29 pm

Pijnscheuten schoten door Keegan, bij iedere stap die hij zette. Hij had vrij veel wonden, zowel littekens als nieuwe, verse wonden. Tot ongeveer een maand geleden was hij - volgens zichzelf, echt een hele knappe hond. Naja, nog steeds wel, maar nu was zijn vacht enigszins beschadigd. De meeste oude wonden waren wel genezen, maar de nieuwe wonden vulden zijn vacht weer. Een van de diepste wonden die hij tot nu toe gehad had, de borstwond, was inmiddels enigszins genezen. Als hij niet al te actief deed, genas het vast wel. De nieuwe wonden hadden echter nog een lange reis te gaan, wilden ze genezen. Vooral de schouderwond, die hij had gekregen doordat Hakuchi hem aangevallen had. En de wond bij zijn poot was ook niet al te fijn. Maar het was normaal om als zwerfhond wonden te hebben, dus je hoorde Keegan dan ook niet jammeren.
Zijn neus had hem naar de plek gebracht waar hij nu was. De overheersende geur van de ShadowClan bevond zich hier, een geur die hij wist te onderscheiden van alle andere geuren door zijn ontmoetingen met Spottedpelt. De laatste ontmoetingen met die teef waren raar. Vooral de ontmoeting die ze hadden, vlak nadat Moment dood ging. Keegan had toen veel bloed verloren en was niet helemaal helder, waardoor hij domme dingen gezegd had. Ergens hoopte hij haar vandaag tegen te komen, maar ergens hoopte hij ook op rust. Het kletterende water van de rivier maakte hem weer rustig. Zijn brein ging de laatste tijd op volle toeren. De honden die hij onder zijn hoede had waren de enigen die ervoor zorgde dat hij zichzelf was, een emotieloze killer. Want meer dan dat was hij eigenlijk niet. De reu boog zich naar het water om een slok te nemen, niet echt lettend op zijn omgeving. Het was al vrij laat, de hemel was donkerblauw en de sterren die aan de hemel stonden glinsterden mooi. Enkele vuurvliegjes vlogen boven het water, maar voor de rest was het doodstil. Vliegjes, water en wind. Dat was het enige wat hij hoorde. En eigenlijk lette hij niet eens op de eventuele aanwezigheid van een hond. Die verdomde ShadowClanners konden hem wat.

- Spottedpelt <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

One million fireflies Empty
BerichtOnderwerp: Re: One million fireflies   One million fireflies Emptyzo jul 19, 2015 8:52 pm


Spottedpelt was veranderd. Tenminste, daar was ze heilig van overtuigd. En anders heeft ze geprobeerd te veranderen. Nadat ze Keegan zo had zien liggen, na de moord, wilde ze niet meer zo zijn. Ze moest eens wat harder zijn en niet met zich laten sollen. Ze was wel een dame. Daarbij, haar moeder had haar geleerd rogues te verafschuwen. Niet om ze schoon te likken. Ze was zo dom hè... Zo dacht ze nu over zichzelf als ze terugkeek naar dat moment. Ze schaamde zich er nog steeds kapot over en de dagen erna had ze zitten peinzen over wat ze zou doen als ze die reu weer tegen zou komen. Echter had ze daar nu een oplossing voor en hopelijk kon ze zichzelf nog blijven.
Wandelend met een eekhoorn in haar bek liep ze wat rond in het territorium. Ondertussen probeerde ze geuren op te vangen van andere prooidieren zodat ze die mee kon nemen naar het kamp. Echter rook ze al snel een bekende geur. En hij was in de buurt. Ze kon hem moeilijk ontwijken. En ze was van plan om ook niet meer weg te rennen voor hem. Of eigenlijk stoppen met er überhaupt aan te denken. Spottedpelt liep richting de reu en al snel had ze hem gevonden. Ze stond tegenover hem op een afstandje en liet haar eekhoorn vallen. 'Hoi Keegan,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 151

One million fireflies Empty
BerichtOnderwerp: Re: One million fireflies   One million fireflies Emptyzo jul 19, 2015 11:26 pm

En daar was ze dan. De teef die hoj wel, maar ook niet wilde zien. Hij rook haar, dus heel ver weg kon ze niet zijn. En hij had gelijk, het duurde niet lang voor hij de vrouwelijke stem van de teef hoorde. Een simpele begroeting, niet meer en niet minder. Keegan betrapte zichzelf erop dat hij gewoon verbaast was, haar stem niet vijandig te horen. Maar ook was hij verbaast over hoe lang hij haar stem wel niet gehoord had. Een tijd zag hij haar bijzonder vaak, hij zocht haar ook wel, maar na de moord op Moment was dit vrijwel helemaal weg. Verbazingwekkend hoe één moment alles verpesten kan. Was ze daar niet geweest, was alles nog goed. Maar het was niet terug te draaien, dus moest hij er maar mee leven.
Keegan nam zijn tijd wel. Hij dronk gewoon door tot hij genoeg had en pas daarna draaide hij zich om. Hoe zou ze vandaag zijn? Zou ze hem uit het territorium jagen? Daar had ze natuurlijk wel alle rechten toe, hij was op haar gebied. Maar dat deed hem niets. Hij draaide zich gewoon om, een charmante grijns lag op zijn lippen en het eerste wat hij deed was haar bekijken. Misschien zag ze er wel ineens anders uit. Kon gewoon. Maar er was niets veranderd. Spottedpelt stond voor zijn ogen. "Spottedpelt," klonk de ruwe, lage stem van Keegan, niet al te luid maar luid genoeg om het aan Spottedpelt te laten horen. "Lang geleden, hé," klonk zijn stem, alsof er nooit wat gebeurd was. Ja ach, moorden was nou eenmaal een dagelijks ritueel geworden. Voor hem niets bijzonders.    
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

One million fireflies Empty
BerichtOnderwerp: Re: One million fireflies   One million fireflies Emptyma jul 20, 2015 1:25 pm

Het enige wat ze wilde was een nieuwe start. Alleen dan zonder het opnieuw voorstellen. Wat er eerst was gebeurd ging ze maar vergeten. "Spottedpelt," klonk de ruwe en lage stem van de reu. Ze moest nog steeds toegeven dan dat best sexy klonk, niet dat ze dat tegen hem zou zeggen. "Lang geleden, hé," zei Keegan toen weer en Spottedpelt knikte kort. 'Zeker,' antwoordde ze. 'En wat brengt jouw hier? Op Shadowclans territory?' vroeg ze toen. Natuurlijk was ze bewust van het feit dat er eigenlijk een indringer voor haar stond. Ze was natuurlijk wel van plan hem weg te sturen. Eerst vriendelijk, misschien dat hij wel luisterde. En anders moest het maar grof.

kort~
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 151

One million fireflies Empty
BerichtOnderwerp: Re: One million fireflies   One million fireflies Emptyma jul 20, 2015 2:45 pm

Keegan ging rustig zitten, alsof hij niet eens door had dat hij op vijandig territorium was. Kalm keek hij Spottedpelt aan, misschien zelfs een beetje koeltjes. Natuurlijk keam de vraag wat hij in het territorium deed. Logisch. Maar hij had geen eens een reden. De ShadowClanners irriteren? Even de vechtwereld ontvluchten? Hij had werkelijk geen idee. Daarom haalde hij onverschillig zijn schouders op. "Geen idee, ik wil mijn thuis geloof ik ontvluchten," respondeerde hij kalmpjes. "Je stuurt me toch niet nu al weg?" vroeg hij vervolgens liefjes, met een klein grijnsje. En zowel, ja ach. Dan deed ze haar best maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

One million fireflies Empty
BerichtOnderwerp: Re: One million fireflies   One million fireflies Emptyma jul 20, 2015 3:25 pm

Keegan ging rustig zitten en keek Spotted kalmpjes aan. "Geen idee, ik wil mijn thuis geloof ik ontvluchten," antwoordde hij. Oftewel, hij wist niet goed waarom hij hier was. 'Handig om dan naar andermans gebied te vluchten,' merkte ze droogjes op. "Je stuurt me toch niet nu al weg?" vroeg hij vervolgens liefjes, maar de American Shepherd reageerde daar niet op. 'Je hebt nu nog een kans om te verdwijnen uit dit territorium,' zei ze tot nu toe nog steeds kalm. Waarschijnlijk werd het tien keer niks als ze moest gaan vechten. Beide waren ze wel sterk en Keegan had al een aantal wonden, maar nog was de kans dat hij zou winnen groter. Tenslotte was hij een vechthond en had hij veel vaker tegenover een andere hond gestaan dan dat zij had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan

Keegan


Aantal berichten : 151

One million fireflies Empty
BerichtOnderwerp: Re: One million fireflies   One million fireflies Emptyma jul 20, 2015 3:33 pm

Een droge opmerking kwam uit de teef, waardoor Keegan enkel fronste. "Ik was wel van plan iets te doen vandaag hoor, alleen niet in de stad. En ik heb alle andere territoria al eens bekeken," zei hij simpeltjes. En toen begon ze te dreigen. Hij had nu nog een kans om het territorium uit te gaan. "Zo snel? Ik was nog niet helemaal klaar hier," zuchtte hij dramatisch, haar ijskoud aankijkend. "Maar ga je gang, breng me maar naar de grens," klonk er vervolgens vrij kalm. Rustig stond hij op en strekte hij zich uit, de tijd nemend. Hierna keek hij haar aan. Ja, ze moest maar mee hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

One million fireflies Empty
BerichtOnderwerp: Re: One million fireflies   One million fireflies Emptyma jul 20, 2015 7:53 pm

De lichte verbazing van Keegan was Spottedpelt heus niet ontgaan hoor. Bijna zou ze hardop hebben gegrinnikt, maar dat zou raar zijn dus keek ze hem gewoon neutraal aan zoals ze al de hele tijd deed. "Ik was wel van plan iets te doen vandaag hoor, alleen niet in de stad. En ik heb alle andere territoria al eens bekeken," legde hij uit waarom hij hierheen was gegaan. 'Ik dacht dat je al eens op Shadowclan territory was geweest?' ze fronste lichtjes, net zoals hij zelf had gedaan, terwijl ze het aan hem vroeg.
"Zo snel? Ik was nog niet helemaal klaar hier," Keegan zuchtte er dramatisch bij. Spottedpelt kreeg de neiging om met haar ogen te rollen, maar hield zich gelukkig net in. Hij keek haar dan ook ijskoud aan en dan was het niet handig om je irritatie te laten zien. Sowieso zou de reu dat alleen maar leuk vinden. 'Wat was je nog allemaal van plan dan om hier te doen?' vroeg ze weer. "Maar ga je gang, breng me maar naar de grens," zei hij vervolgens, wat best wel verrassend was. Ze knikte kort en liep langs hem. Ze keek achterom om zeker te weten dat hij haar ook zou volgen. Natuurlijk moest hij zich natuurlijk zo langzaam mogelijk omhoog tillen en nog uitstrekken. Krijg je je zware lichaam niet omhoog ventje? Dacht ze terwijl ze geduldig op hem wachtte. Zolang hij maar weg was uit het territorium was alles best. En ze wist zeker dat als hij op eigen houtje weg zou gaan, dat ze hem binnen no-time terug zou vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





One million fireflies Empty
BerichtOnderwerp: Re: One million fireflies   One million fireflies Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One million fireflies
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Shadowclan's territory :: Shadowclan's territory :: Little Creek-
Ga naar: