IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 Nightmares and Friends (Rockstar)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flamespirit

Flamespirit


Teef
Aantal berichten : 4

Dog info
Leeftijd: 25 Moons
Ras: Border Collie
Partner: Can you set my spirit on fire?

Nightmares and Friends (Rockstar) Empty
BerichtOnderwerp: Nightmares and Friends (Rockstar)   Nightmares and Friends (Rockstar) Emptyza apr 18, 2015 5:22 pm

Flamespirit stond langzaam op, en liep de Warrios den langzaam uit. Ze had een slechte nacht gehad. Een bepaalde nachtmerrie had haar al nachten wakker gehouden, en het leek haar niet slim om alleen op pad te gaan. Toch wou ze zich nuttig maken voor de clan. Ze bleef even twijfelend staan bij de den ingang van haar leider. Ze wou hem niet zomaar storen. Toch had ze al snel het idee dat dit belangrijk genoeg was om hem mee te storen.

Ze boog haar kop respectvol terwijl ze de den in liep. "Rockstar," riep ze zachtjes, met een vragende stem. Haar helderblauwe ogen keken rond, terwijl ze naar de leider keek. "Zou ik even mogen storen?" Haar stem klonk ietwat onzeker, maar nog steeds vriendelijk. Ze bleef respectvol staan.

Gedachten spookten door haar hoofd, terwijl ze haar ogen even dichtkneep. Ze schudde haar kop even uit, dit was toch niet langer te verbergen, dus storen of niet, uiteindelijk zou ze toch wel aangesproken worden op haar afwezige gedrag. Ze ging langzaam zitten terwijl ze haar lichtkleurige, pluizige staart om haar heen sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockstar
Leader
Rockstar


Reu
Aantal berichten : 144

Dog info
Leeftijd: 31moons [9lives]
Ras: Border Collie
Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay

Nightmares and Friends (Rockstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and Friends (Rockstar)   Nightmares and Friends (Rockstar) Emptyza apr 18, 2015 6:36 pm


De zon was nog zo heel lang op, al was Rockstar al wel even wakker. Vanavond zou de Gathering plaats vinden, iets waar hij zich al een tijdje voor wilde voorbereiden. De leaders van de andere clans zouden te horen krijgen dat Acornstar, de vorige leader van Riverclan zich bij Starclan had gevoegd en dat hij zijn leadersrang over ha genomen. Hij had al goed laten zien wie de leader was en had dan ook de nodige dingen aangepast. Riverclan zou zijn verloren territorium stuk voor stuk weer terug winnen. Thunderclan zou in zijn territorium drift zeker een stuk van zijn gebied moeten afstaan, zo nodig met geweld. "Rockstar?" De leader richtte zijn kopje op toen hij zijn naam hoorde en even later Flamespirit in de den opening verscheen. Even hield hij zijn kopje vragend schuin. "Zou ik even mogen storen?" Hij knikte kort ter bevestiging. "Wat is er Flamespirit?" zei hij statig en zette zichzelf wat rechter, de teef aankijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamespirit

Flamespirit


Teef
Aantal berichten : 4

Dog info
Leeftijd: 25 Moons
Ras: Border Collie
Partner: Can you set my spirit on fire?

Nightmares and Friends (Rockstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and Friends (Rockstar)   Nightmares and Friends (Rockstar) Emptyza apr 18, 2015 6:47 pm

De leider keek haar al gauw vragend aan, zijn kop schuin houdend. Blijkbaar mocht ze hem wel even storen, iets dat ze erg prettig vond. "Wat is er Flamespirit?" Vroeg de reu op een statige manier. Hij ging rechtop zitten en bleef haar aankijken. "Dankje," zei de teef enkel, voordat ze hem recht aan keek. Haar zachte, helderblauwe ogen stonden serieus. Iets dat Flamespirit vaak was, een ander ding was haar opgewekte en vluchtige karakter. Ze heette niets voor niets Flamespirit. Soms kon ze ook een klein beetje vurig zijn. Ze was in ieder geval geen hond om mee te dollen. "Ik wou eigenlijk wat vragen," vervolgde de Border Collie langzaam. Even knipperde ze met haar ogen voordat ze wat beter en zelfverzekerder ging zitten. "Ik heb de laatste tijd nogal wat nachtmerries, en ik wou eigenlijk vragen of ik wat vaker in groepen kan worden ingedeeld, gezien ik natuurlijk wel mijn taken op mijn best wil volbrengen, en ik mij in mijn eentje onveilig voel." Zei ze zachtjes, het was niet normaal voor een warrior om angstig te zijn in zijn eigen territorium, toch was dit nu het geval. De gedachten aan haar droom spookten nog steeds lichtelijk door haar kop waardoor ze haar ogen weer sloot. Een beetje stijf zat ze voor haar krachtige leider. Ze had hem makkelijk geaccepteerd nadat hun vorige leider zich bij de Starclan had gevoegd. "Daarbij vroeg ik mij ook af of het goed met jou gaat, met de vergadering die er aan komt en zo..." De vriendelijke teef keek hem met kalme ogen aan. Haar blauwe ogen waren erg kenmerkend, iedereen die haar zag zou haar waarschijnlijk aan de alles doordringbare ogen herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockstar
Leader
Rockstar


Reu
Aantal berichten : 144

Dog info
Leeftijd: 31moons [9lives]
Ras: Border Collie
Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay

Nightmares and Friends (Rockstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and Friends (Rockstar)   Nightmares and Friends (Rockstar) Emptyza apr 18, 2015 8:25 pm

Rockstar keek de teef strak aan, er was geen emotie op zijn snoet te bekennen. HIj had zich de laatste tijd zo opgesteld, juist omdat hij de clan terug groot wilde maken. Dan mocht er niets of niemand hem in de weg staan. Hij richtte zijn oren oplettend naar voren toen Flamespirit zei dat ze hem eigenlijk iets wilde vragen. "Ik heb de laatste tijd nogal wat nachtmerries, en ik wou eigenlijk vragen of ik wat vaker in groepen kan worden ingedeeld, gezien ik natuurlijk wel mijn taken op mijn best wil volbrengen, en ik mij in mijn eentje onveilig voel." Even wenkte hij met zijn oortje toen ze dat zei. Waarom voelde de teef zich onveilig in haar eigen territorium? "Wat is de reden dat je je niet veilig voelt?" blafte hij vervolgens. Als er een gevaar is of maar een mogelijke vijand die hun, als clan, konden bedreigen wilde hij dat direct weten. "Daarbij vroeg ik mij ook af of het goed met jou gaat, met de vergadering die er aan komt en zo..." Rockstar zwiepte even kort met zijn staart. "Ik heb de nodige voorbereidingen getroffen." was zijn simpel antwoord. Men moest niet té veel weten over wat hij wel/niet zou zeggen. Ze zouden het straks allemaal wel horen. "Je mag straks altijd meekomen. Hoe meer Riverclan dogs, hoe beter onze machtsvertoning zal zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nightmares and Friends (Rockstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares and Friends (Rockstar)   Nightmares and Friends (Rockstar) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightmares and Friends (Rockstar)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No need {Rockstar}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Riverclan's territory :: Riverclan's camp :: Leader's den-
Ga naar: