IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 Stone in my stomach, ache in my heart

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dauntstar
Leader
Dauntstar


Aantal berichten : 93

Stone in my stomach, ache in my heart Empty
BerichtOnderwerp: Stone in my stomach, ache in my heart   Stone in my stomach, ache in my heart Emptywo apr 01, 2015 3:03 pm

Een tikkeltje gestrest stapte de knappe teef langs de grenzen. Haar oortjes wiebelden nerveus heen en weer, en ze voelde zich duidelijk niet op haar gemak. Het was haar allemaal even te veel geworden in het kamp, te druk. Ze was tenslotte nog niet zo lang leader, en kon nog niet helemaal omgaan met de druk. De spanning die tussen de clans hing was bijna voelbaar, en het weer werd steeds slechter. Dit had een grote invloed op haar humeur, wat wel eens voor een snauwerige Daunt kon zorgen. Verder was er ook nog dat lege gevoel.. Ze was een ambitieuze hond, en ze had veel offers gegeven om te komen waar ze nu was. Veel familie had ze nooit gehad, en ook vrienden sprak ze amper. Even zuchtte ze. Ze had gewoon even behoefte aan wat afleiding.

{ROCKSTAR}
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockstar
Leader
Rockstar


Reu
Aantal berichten : 144

Dog info
Leeftijd: 31moons [9lives]
Ras: Border Collie
Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay

Stone in my stomach, ache in my heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stone in my stomach, ache in my heart   Stone in my stomach, ache in my heart Emptywo apr 01, 2015 3:20 pm

Rocky's ogen waren op de hemel gericht, die terug donkerder werd. Het was niet alleen dat de avond viel, maar er stapelden zich ook een heleboel wolken op. De reu maakte van vallende avond nog even gebruik om nog eens langs de grenzen te gaan. Zijn oren schoten direct naar voren toen hij een bekende geur rook, de geur van de leader van Shadowclan. Haar naam was hem goed bijgebleven sinds dat hij haar de laatste keer gezien had. Rockstar nam alles behalve een gespannen houding aan. Zijn oren waren nieuwsgierig naar voren gericht toen hij merkte dat geur spanning met zich meenam. Het was geen spanning tussen rivalen, maar eerder een andere soort spanning. "wat fijn om jouw hier weer te zien, Daunt." zei hij met een geamuseerde grijns toen hij de teef op had gemerkt. Je kon niet ontkennen dat ze niet knap was. Ze was een verschijning op zich. Je zou niet zeggen dat deze knappe teef afkomstig was uit Shadowclan, en dat zelfs als leader. De reu zette zich een staartlengte van de grens neer en richtte zijn kopje wat op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntstar
Leader
Dauntstar


Aantal berichten : 93

Stone in my stomach, ache in my heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stone in my stomach, ache in my heart   Stone in my stomach, ache in my heart Emptywo apr 01, 2015 3:48 pm

De plotseling hevige riverclan geur deed haar alert overeind schieten, maar toen de grijze reu zich aan haar toonde ontspande ze zich weer. Haar band met de riverclan leader was niet vijandig. Om nou te zeggen dat ze vrienden waren was misschien een beetje overdreven, maar waarschijnlijk wel het gene dat daar het dichtst bij kwam voor Daunt. Ze hield halt, en nam hem in haar op. Hij was iets ouder dan haar, maar minder lang leader. Toch leek hij heel ontspannen, zo met die geamuseerde grijns op zijn snuit. Ergens vroeg Daunt zich af hoe dat kon. Zelf was elk spiertje in haar lichaam gespannen, en dreigde haar kop de ontploffen van de stress. Rock daarentegen leek compleet op zijn gemak. "Wat fijn om jou hier weer te zien, Daunt." Zei hij. Ik zuchtte een tikkeltje gelaten. 'Hallo, Rockstar..' Sprak ze rustig, hoewel het waarschijnlijk vrij duidelijk moest zijn dat ze niet lekker in haar vel zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockstar
Leader
Rockstar


Reu
Aantal berichten : 144

Dog info
Leeftijd: 31moons [9lives]
Ras: Border Collie
Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay

Stone in my stomach, ache in my heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stone in my stomach, ache in my heart   Stone in my stomach, ache in my heart Emptywo apr 01, 2015 4:25 pm


De teef beantwoorde al snel zijn begroeting, al leek er iets niet helemaal te kloppen in zijn oren. Hij trok zichzelf terug recht en ging vlak voor de grens staan. "Wat is er?" blafte hij kort, maar ook niet bepaald dwingend. Je kon haar achtertoon moeilijk niet horen. "Je warriors maken het je toch niet te moeilijk hé?" zei hij er nog achter, om haar iets wat op te vrolijken. Zijn oortjes stonden strak naar voren en het puntje van zijn staart bewoog afwachtend heen en weer. Zijn houding was alles behalve dreigend, al draaide zijn kopje op volle toeren. Een plan begon zich in zijn kopje op te bouwen. Misschien was dit wel het goede moment om Daunt's vertrouwen wat meer voor zich te winnen. Nu ze toch op haar 'zwakst' was, kon hij er beter nu gebruik van maken. "Kan ik je misschien ergens mee helpen?" zei hij vervolgens en hield zijn kopje iets schuiner.

Rock is gebeten door een Cupcake x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntstar
Leader
Dauntstar


Aantal berichten : 93

Stone in my stomach, ache in my heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stone in my stomach, ache in my heart   Stone in my stomach, ache in my heart Emptyza apr 04, 2015 2:10 pm

Rustig ging de teef zitten, niet verstoord door de aanwezigheid van de reu. Hun eerste ontmoeting was niet heel soepel verlopen, maar nu voelde ze zich prima op haar gemak bij hem. "Wat is er?" Hoorde ze hem kort zeggen. Ze keek op, haar ijsblauwe ogen op de zijne gericht. "Je warriors maken het je toch niet te moeilijk hé?" Dauntstar lachte kort. Kennelijk was ze niet de enige die er last van had. 'Gewoon, het is druk de laatste tijd..' Mompelde ze half. Rockstar was best een stukje groter dan zijzelf, en zag er op het eerste gezicht een stuk sterker uit. Maar Daunt was een goede vechter, die vooral met haar hersenen vocht. Het ging om strategie, en daarna pas om kracht. Ze was slim, en maakte vaak gebruik van het feit dat ze snel onderschat werd. Dat moest je niet doen. "Kan ik je misschien ergens mee helpen?" Vroeg hij, en zijn stem klonk weliswaar .. charmant. Daunt zuchtte. 'Ik weet het niet, Rock.. Ik heb gewoon behoefte aan wat .. afleiding.' Antwoordde ze zachtjes, een tikkeltje wanhopig. Alsof hij daarmee kon helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockstar
Leader
Rockstar


Reu
Aantal berichten : 144

Dog info
Leeftijd: 31moons [9lives]
Ras: Border Collie
Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay

Stone in my stomach, ache in my heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stone in my stomach, ache in my heart   Stone in my stomach, ache in my heart Emptyza apr 04, 2015 6:18 pm

Hij luisterde afwezig naar wat de teef zei, maar liet dat niet blijken. Zij oortjes richtte hij naar voren om te laten zien dat hij in volle aandacht naar haar luisterde. 'Gewoon, het is druk de laatste tijd..' Dauntstar had haar blik even op de grond gericht en leek even te zuchten waarna ze terug verder ging. 'Ik weet het niet, Rock.. Ik heb gewoon behoefte aan wat .. afleiding.' Afleiding. Wel, daar kon hij perfect voor zorgen, maar dan moest hij het wel subtiel aanpakken. Daunt was niet dom. Je moest zelf dom zijn om zoiets niet te zien. Hij zette voorzichtig een stap naar voren en drukte kort zijn neusje, vriendschappelijk weliswaar, tegen haar schouder. Een troostend gebaar kon nooit kwaad. Hij stapte echter al snel terug een stap naar achteren. Aandringen was wel het laatste wat hij zou willen. "Daar kan je altijd wel mee helpen hoor," blafte hij kort als antwoord. "Je even afzonderen van je clan kan nooit kwaad." zei hij er nog achter en rekte zich ondertussen even uit. Hij richtte zijn blik even medelijdend op haar en zette zich vervolgens weer neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntstar
Leader
Dauntstar


Aantal berichten : 93

Stone in my stomach, ache in my heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stone in my stomach, ache in my heart   Stone in my stomach, ache in my heart Emptyza apr 04, 2015 10:19 pm

De plotselinge aanraking van zijn neusje tegen haar schouder deed haar even terug flikken. Wat was dit? Wilde ze dit? De aanraking voelde vertrouwd, veel vertrouwder dan ze wilde. Uiteindelijk liet ze hem begaan. Wat maakte het ook uit. Echter trok hij zich snel weer terug. Een lichte bries deed haar vachtje opwaaien en een tikkeltje zorgelijk keek ze naar de zon, die al vrij laag hing. Ze moest eigenlijk terug, de plicht riep. Maar ze was er gewoon .. nog niet aan toe. Nog heel even. "Daar kan je altijd wel mee helpen hoor," Sprak Rock, en een tikkeltje verrast wendde ze zijn blik naar hem. Wat bedoelde hij? "Je even afzonderen van je clan kan nooit kwaad." Daunt lachtte kort. 'Je probeert me toch niet te verleiden? Want dat zou heel slecht zijn, voor twee leiders.' Blafte ze, half spottend, half grappend. 'Nee Rock, ik denk niet dat je me kan helpen..' Vervolgde ze serieuzer, met een wanhopige ondertoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockstar
Leader
Rockstar


Reu
Aantal berichten : 144

Dog info
Leeftijd: 31moons [9lives]
Ras: Border Collie
Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay

Stone in my stomach, ache in my heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stone in my stomach, ache in my heart   Stone in my stomach, ache in my heart Emptyza apr 04, 2015 11:33 pm

Hij had nog maar net iets gezegd of Daunstar draaide zich al met een ruk naar hem om. 'Je probeert me toch niet te verleiden? Want dat zou heel slecht zijn, voor twee leiders.' De reu haalde even zijn wenkbrauw op bij wat ze zei. "Waar zie jij mij eigenlijk voor aan?" mompelde hij iets wat op z'n teentjes getrapt en schudde even kort met z'n kopje. 'Nee Rock, ik denk niet dat je me kan helpen..' "Ik wilde je alleen wat geruststellen." mompelde hij. "Ik ken enkele plekken waar geen hond komt en waar je gewoon eens even tot rust kan komen, niets meer." blafte hij er nog achter en liet even een geruststellend glimlachje zien. Stap voor stap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stone in my stomach, ache in my heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stone in my stomach, ache in my heart   Stone in my stomach, ache in my heart Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stone in my stomach, ache in my heart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Other's territory :: Boundaries-
Ga naar: