IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 Poisonflame

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Poisonpaw

Poisonpaw


Teef
Aantal berichten : 24

Dog info
Leeftijd: » 8 moons
Ras: » Doberman Pinscher
Partner: » We belong with the living dead of the night

Poisonflame Empty
BerichtOnderwerp: Poisonflame   Poisonflame Emptyza feb 28, 2015 9:58 pm



-
Naam: Poisonpaw
Future names: Poisonflame
Meaning: Poison: Gif. Poisonpaw heeft deze naam ontvangen omdat ze naast een giftige plant geboren werd en een lange tijd stil naast deze plant lag.
Flame: Vlam. Dit achtervoegsel zal de Doberman krijgen om haar destructieve kracht. Ze is in haar vechtkunst net een vlam, een bosbrand, ze 'verwoest' bijna alles.
Former names: Poisonpup
Gender: Female
Age: 8 moons
Lifestyle: ShadowClan
Birthplace: Camp
Breed: Doberman Pinscher
Conviction: Neutral - Bad
Sexuality: Hetrosexual
Home place: ShadowClan
Owner: Chrissy
Pm to: Keegan - Appleshade - Poisonpaw

Uiterlijk
Breed: Doberman Pinscher
Fur color: Black and tan
Scars: Litteken op haar schouder
Eye color: Blue
Size: 65 cm
Build: Gespierd, maar atletisch
HD & ED: HD-B / ED-vrij
Short discription: Poisonpaw is een grote teef, welke een standaard kleur heeft voor een doberman, maar opvalt door haar blauwe ogen. Ze is vrij gespierd, maar slank gebouwd. Opvallend is het litteken op haar schouder, welke erg groot is.

Clan information
Poisonpaw is half ShadowClanner. Haar moeder was een ShadowClanner, haar vader een Rogue. Ze is blij met haar clan wilt deze ook nog niet verlaten.

High ranks:
Leader: Dauntstar
Deputy: x
Medicine dog: x
Medicine dogs appentice: x

Important information:
Former ranks: Pup
Current rank: Apprentice
Future ranks: Warrior - Elder.
{Medicine dog (?) - Medicine dogs apprentice (?) - Deputy (?) - Leader (?)
Former mentor(s): Lostspirit
Former apprentice(s): x

Innerlijk
Gedrag naar buitenstaanders: Poisonflame zal zich normaal gedragen tegen buitenstaanders, aangezien ze aardig nieuwsgierig is naar de andere clans. Ze zal je echter wel hardhandig wegjagen als je op haar gebied bent, na een waarschuwing. Een normaal gesprek houden is dan niet mogelijk en als je haar negeert, zal je enkele wonden oplopen.
Gedrag naar clangenoten: Zolang je je niet dominant opstelt tegen haar, zal ze zich normaal gedragen. Ze zal een neutrale, rustige teef zijn, welke vriendelijk en begripvol is. Ze zal samen met je jagen, patrouilles lopen en je helpen als je in problemen bent. Ze zal echter een verschrikkelijke hond worden zodra je tekenen van dominantie vertoont. Ze is zeer dominant en wilt totaal niet gecommandeerd worden. Ze zal fel zijn, geen enkel gevecht uit de weg gaan en je uitdagen. Ze zal je pijn doen, zowel fysiek als mentaal, totdat je je overgeeft aan haar. Ze zal dus echt dominantieagressie vertonen, wat haar aardig gevaarlijk maakt.
Gedrag tegenover hoge rangen: De teef heeft het niet echt op hoge rangen, aangezien ze boven haar staan. De Medicine cat vindt ze geen probleem, maar ze zal een afkeur hebben naar de leader en de deputy. Ze zal niet zeer gehoorzaam zijn, totdat ze respect heeft voor deze rangen.

Skills
Fysiek
Zicht: ●●○○○
Reuk: ●●●●○
Gehoor: ●●●○○
Snelheid&Behendigheid: ●●●●○
Doorzettingsvermogen: ●●●●●
Jachtkunsten: ●●●○○
Vechtkunsten: ●●●●○
Vissen: ●○○○○
Kennis van kruiden: ●○○○○

Mentaal
Sociaal bij bekende: ●●○○○
Sociaal bij onbekende: ●●○○○
Omgang met pups: ●●●○○
Geduld: ●●○○○
Gevoeligheid: ●○○○○
Pijngrens*:  ●○○○○
Waaksheid: ●●●●○
Loyaliteit naar de clan: ●●●○○
*Hoe meer gevulde bolletjes, hoe sneller ze pijn voelt

Other Clans
ThunderClan: - "Eekhoorn eters"
Fear: ○○○○○
Hate: ●●○○○
Sympathy: ●●○○○
RiverClan: - "Waterratten"
Fear: ○○○○○
Hate: ●●○○○
Sympathy: ●●○○○
WindClan: - "Konijnenvreters"
Fear: ○○○○○
Hate: ●●○○○
Sympathy: ●●○○○
BloodClan: - "Psychopaten"
Fear: ●●○○○
Hate: ●●●●○
Sympathy: ○○○○○
Rogue & Dogpet: - "Geen mening"
Fear: ○○○○○
Hate: ●●○○○
Sympathy: ●●○○○

Relationships
Parents: - x -
Siblings: Blackpaw
Other family: -

Blackpaw - ShadowClan - Sister
Je bent mijn zus en ik mag je.

Dauntstar - ShadowClan - Leader
Je bent de leader. Ik hoop dat je je taak goed doet. Ik zal je later toch wel aflossen. Ik ben een veel betere leader (;
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Poisonflame
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Doggy corner :: Introduction :: Dogs-
Ga naar: