IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Wich season are we in?

Newleaf
De lente is in het land! De temperaturen stijgen, de bloemetjes beginnen te bloeien en de bomen staan vol bloesems. Dit is het seizoen waarin de meeste puppy's geboren worden en waarin ze het meeste kans hebben om te overleven. De prooi ontwaakt uit de winterslaap en zal steeds beter gevoed zijn, zodat ook de honden beter gevoed worden.
Affiliates


Wil jij een linkpartner worden? Stuur dan een pm naar Stonepup met als onderwerp "linkpartner" en vermeld daarin zeker: het onderwerp van de site, een banner van de site (130px x 60px!) en de naam van de site!

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wordcounter
Aantal Woorden: 0
Switch accounts



Staff
Stonepup
Algemeen
Spottedpaw
Algemeen
Mudpatch
Lay-out

 

 Topic voor al je Onzinnetjes!

Ga naar beneden 
+47
Keegan
Shula
Springtrap
Appleshade
Direpaw
Dauntstar
Absentstar
Cinnamonleaf
Stormtalon
Felicity
Swandance
Sam.
Porwo
Damian
Hakuchi
Wolfpup
Goldenpaw
Slade
Blackpaw
Poisonpaw
Briarshine
Tigerheart
Rockstar
Vocalsong
Spottedpelt
Ashpool
Spottedpaw
NightWalker
Frozentime
Innersoul
Anakin Skyrunner
Winterfray
Allias
Northernpaw
Mintleaf
Echopup
Stonepup
Creampup
Lenco
Nightpup
Longwater
Longtail
Butterpaw
Oceanpup
Mudpatch
Argo
Brokenfur
51 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 8:16 pm

Jup, ik gebruik GIMP haha. Ik ben ook niet geweldig in bewerken, maar ik ben er helemaal tevreden mee xD
& Hehehe. I'm sorry. Ik vond de post juist slecht x'D
Maar de post hoeft niet 1000 woorden lang te zijn hoor, mijn posts worden automatisch lang als ik met honden post XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 8:26 pm

Wel knap dat je zulk lange posts kan maken tho xD Maar doe me best, al is het niet erg fantastisch :s
& heb je enig verstand van GIMP? Want weet niet of je me een beetje de standaard dingen kan leren? Ik heb het een paar x gedownload maar laten staan voor wat het was want snapte er niks van xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 8:28 pm

Als ik me laptop binnen heb zal ik eens een join me opstarten en wat dingen laten zien, okay? C:
& Ik heb het mezelf een beetje aangeleerd en nu gaat het automatisch. Ik beschrijf heel erg veel, ik vertel erg veel over het karakter en beschrijf de medespeler in heel veel woorden. Dit vind ik ook leuk om te doen, dus zo staan er vaak meer dan 500 woorden in mijn wordbestandje x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 8:30 pm

Aha, das wel slim ja xD
& graag als je een x wilt laten zien, maar denk dat dat moet wachten tot ik weer terug ben :/
& btw hoe sla jij die plaatjes op van Flickr want ik kan die niet opslaan? :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 8:35 pm

Ah okay. Naja, het kan wel wachten toch? haha.
& Ik maak altijd gewoon screenshot, plak deze in GIMP/welk bewerkprogramma je ook hebt en dan bewerk ik haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 8:37 pm

Oh dat kan ook xD thx voor de tip c;
Alleen geen idee waar mijn screenshot zichzelf opslaat...
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 8:57 pm

Kvind Spottedpelt echt heel schattig <'33
Nu even de voorsteltopic van Apple afmaken en dan ben ik met haar klaar geloof ik. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 8:59 pm

Haha thx, Je moet deze ava van Apple houden! Ze kijkt hier echt heel leuk <3
Ik ga even een beter plaatje voor spotted zoeken voor haar ava en misschien ook os c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:00 pm

Ik heb een avatarrotator, dus ik heb ongeveer 30 foto's in de rotator gegooid en dan verwisseld hij ze automatisch c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:09 pm

huh, ik snap niet helemaal wat je bedoeld? x)
Spotted heeft een nieuwe os, nu alleen nog een ava waarop ik op de oogkleur moet letten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:10 pm

Er is een site, waar je een aantal foto's in kan zetten en dan roteert de site deze foto's elke keer dat je de pagina ververst. Dit betekend dat je iedere keer een andere foto zal zien, zonder dat ik er iets vor hoef te doen x'D
& Gave os! C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:16 pm

Dat is echt super chill tho ;o
& thx c: wil je helpen kiezen met een ava?
Ik twijfel tussen degene die ik nu heb en deze:
Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 29o64h3

EDIT: bij deze die ik nu heb wil ik denk de ogen nog kleuren, of zou ik die met die zonnebril doen? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:17 pm

ZONNEBRIL ZONNEBRIL. <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:18 pm

Houd jij dan ook degene met die zonnebril! Die is echt awesome xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:20 pm

ahaha ja ik vind die met die zonnebril ook heel nice xD
& Jeetje, mijn voorsteltopic is echt uitgebreid xD
En ik ben nog niet eens klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:22 pm

Ik moet ook nog beginnen aan een voorsteltopic, is wel zo handig omdat ik dan tijdens de rpg terug kan kijken hoe m'n karakter in elkaar zit x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Medicine dog apprentice
Spottedpaw


Reu
Aantal berichten : 190

Dog info
Leeftijd: 13moons
Ras: Labsky
Partner: [Medicine Dog App] Sometimes the right choice is the hardest one

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:22 pm

Ik wilde net zeggen dat de zonnebrillen in waren, maar toen kreeg Apple weer een nieuwe ava x'D

Een geweldige ava btw ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpelt

Spottedpelt


Teef
Aantal berichten : 117

Dog info
Leeftijd: 24 ɱσσɳʂ
Ras: Australian Shepherd
Partner: If I showed you my flaws. If I couldn't be strong. Tell me honestly, would you still love me the same?

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:26 pm

Chriss veranderd al die ava's om de twee seconde, laat ze is staan joh x')
Ik ga douchen, wis doornemen en dan slapen people c:
Slaap lekker Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockstar
Leader
Rockstar


Reu
Aantal berichten : 144

Dog info
Leeftijd: 31moons [9lives]
Ras: Border Collie
Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:28 pm

Slaapwel Kath ^^

Spottedpelt's nieuwe setje is btw ook echt nice ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:29 pm

I'm so sorry, dat doet de avatar rotator Cool
They will never stop changing xD
& Slaap lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockstar
Leader
Rockstar


Reu
Aantal berichten : 144

Dog info
Leeftijd: 31moons [9lives]
Ras: Border Collie
Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:35 pm

Ik ga eens wat foto's zoeken voor Spottedpaw >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:41 pm

Nicee C:
-
Ik ben echt zwaar tevreden met Apple's voorsteltopic xDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockstar
Leader
Rockstar


Reu
Aantal berichten : 144

Dog info
Leeftijd: 31moons [9lives]
Ras: Border Collie
Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:45 pm

*Heeft net alles gelezen*

Alle clans hebben idd dringend deputy's nodig én md's
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleshade
Starclan
Appleshade


Aantal berichten : 98

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:55 pm

Haha. Das idd belangrijk xD
-
Eerste post met dit volwassen pupje. Ik vind der echt cute xF
Terug naar boven Ga naar beneden
Rockstar
Leader
Rockstar


Reu
Aantal berichten : 144

Dog info
Leeftijd: 31moons [9lives]
Ras: Border Collie
Partner: The worst part about being strong is that no one ever asks if you're okay

Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Emptydo feb 19, 2015 9:58 pm

Dus als er mensen zijn die zich geroepen voelen... gewoon even een berichtje sturen naar één van de admins + motivatie etc ;D

Labsky's zijn zeer moeilijk om te vinden xD
Een paar vreemde foto's van Spotted x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic voor al je Onzinnetjes!   Topic voor al je Onzinnetjes! - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Topic voor al je Onzinnetjes!
Terug naar boven 
Pagina 18 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Topic voor al je Onzinnetjes!
» ♒ Event topic
» Naamclaim topic
» »» Ceremonie topic
» ♒ Riverclan Ceremonie Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warriordogs :: Doggy corner :: Woofy's-
Ga naar: